تاکید کمیسیون امنیت ملی بر حمایت از نیروهای مسلح در بودجه

به گزارش گروه سیاسی رکنا، سید حسین نقوی حسینی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: در این جلسه مدیران ارشد سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مسئولان اعتبارات و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح حضور داشتند که تکالیف قانونی دولت در برابر نیروهای مسلح متعاقب با احکام بودجه و مصوبات قانونی از جمله قانون Law اقدام متقابل با نقض عهد آمریکا مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته وی در این جلسه معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی به این موضوع اشاره داشت که تبدیل شدن ایران به یک قدرت بلامنازع در منطقه افتخار دینی و ملی است و با حمایت‌های صورت گرفته امنیت داخلی در مرزها در شرایط بسیار خوبی است و باید برای همه اولویت اول، امنیت باشد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جمع بندی گفت: در این جلسه مقرر شد که به دلیل تهدیدات موجود علیه جمهوری اسلامی ایران و ضرورت آمادگی کافی برای دفاع از امنیت کشور، حمایت و پشتیبانی از نیروهای مسلح در اولویت بودجه کشور باشد. سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز باید با توجه ویژه به تامین اعتبارات مصرح در قانون، پنج درصد بودجه دفاعی را صد در صد تامین کرده و دولت نیز به طور قطعی اقدام نماید.

وی همچنین گفت که در ابتدای جلسه پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ با تروریسم به ویژه گروه تروریستی تکفیری-داعش تبریک گفته شد.

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که محور مقاومت در مسیر مقابله با عوامل ناامن ساز از جمله تروریسم و داعش ISIS نشان از اقتدار نیروهای جهان اسلام در مقابله با توطئه‌های دشمنان دارد از این رو حمایت از نیروهای مسلح یک ضرورت بوده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 329878 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟