مسئولان به تلفات سنگین‌تر برودت هوا در مناطق زلزله‌زده توجه جدی کنند

به گزارش گروه سیاسی رکنا، منصور مرادی در نطق میان دستور امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و تسلیت جان باختن مردم مناطق غرب کشور، خطاب به مسئولان اجرایی کشور درخواست کرد تا مشکلات این مناطق را در حداقل زمان برطرف کنند.

نایب رییس فراکسیون اهل سنت مجلس با اشاره به حضور رییس‌جمهور در مناطق زلزله غرب کشور، گفت: آقای رییس‌جمهور با دست تکان دادن آن هم در داخل ماشین و حضور نیافتن بین مردم زلزله‌زده، مشکلات حل نمی‌شود. آیا حضور شما بین مردم موجب دلگرمی مردم نبود؟ پرداخت ۲۰ میلیون تومان وام به زلزله‌زدگان مشکلات مردم غرب کشور را حل نمی‌کند. مردم روستاها درآمد ندارند که بتوانند اقساط این وام را بازپرداخت کنند. برای اسکان موقت مردم هزینه بیشتری را پیش‌بینی کنید.

نماینده مریوان در مجلس با اشاره به پس‌لرزه‌های غرب کشور، گفت: دیروز زلزله‌ای در مقیاس ۴.۱ ریشتر برخی روستاها را لرزاند. هر چند که این پس‌لرزه‌ها تلفات جانی نداشت اما دیوار برخی منازل ترک برداشت و مردم مجددا وحشت زده شدند. این زلزله‌ها هشداری است برای مدیرانی که فقط مدیر پس از حادثه Incident نباشند. به تمام مسئولان ملی و شهرستانی تذکر می‌دهم قبل از هرنوع حادثه طبیعی به گونه‌ای تصمیم‌گیری کنند تا آثار حوادث Accidents طبیعی به ویژه آثار زلزله به حداقل برسد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 329339 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟