تراکم جمعیت در مناطق "زلزله‌زده" اوضاع را از کنترل خارج می‌کند

به گزارش گروه سیاسی رکنا، محمدحسین صادقی امروز (۲۸ آبان) در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اهتمام جدی دستگاه قضایی و انتظامی حفظ امنیت و اموال مردم در منطقه است، گفت: هم اکنون ورود و خروج به شهر سرپل ذهاب کنترل می‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با قدردانی از محبت مردم سراسر کشور، گفت: همه مردم از اقصی نقاط مختلف کشور آمدند و غیرت ایرانی را به نمایش گذاشتند.
صادقی خاطرنشان کرد: در این میان معدود افراد فرصت طلبی هم هستند که با هماهنگی تمام دستگاه‌های قضایی، اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی اجازه سوءاستفاده به این افراد را نمی‌دهیم.
وی در خصوص افراد و گروه‌های مختلفی که شماره حساب برای دریافت کمک اعلام می‌کنند، گفت: اینکه هر فردی یک شماره حساب اعلام کند کنترل شرایط را سخت می‌کند و تقاضا داریم افراد اجازه دهند تنها دستگاه‌های متولی کار و امدادرسانی شماره حساب برای جمع آوری کمک‌ها اعلام کنند.
صادقی به سیر کمک‌ها به استان اشاره کرد و افزود: اینکه هر فردی با خودروی شخصی به منطقه بیاید تراکم جاده‌ها را رقم می‌زند و این شرایط مدیریت اوضاع را از دست مدیران میدانی خارج می‌کند و اقلام نیز ناعادلانه و بدون برنامه‌ریزی توزیع می‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه افزود: تراکم خودرو در محورها و تراکم جمعیت در شهر اوضاع را از کنترل ما خارج می‌کند و موجب اخلال می‌شود.
صادقی تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم اقلام کمکی خود را جهت توزیع به دستگاه‌های امدادرسان تحویل دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

ایسنا

کدخبر: 329072 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟