دشمنان نمی‌خواهند این انقلاب روی پای خود بایستد

به گزارش گروه سیاسی رکنا، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در نطق میان دستور با اشاره به اهمیت مقوله عدالت و وحدت، اظهار کرد: در اربعین نزدیک به دو و نیم میلیون نفر از مردم کشورمان برای زیارت امام حسین(ع) پای پیاده رفتند.
وی ادامه داد: سوال این است آیا عدالت را براساس آنچه که پیامبر (ص) و امامان تاکید کرده‌اند، در کشور اجرا می‌کنیم؟ آیا ما حقوق قومیت‌ها را آنگونه که حقشان هست، می‌دهیم؟
پزشکیان تاکید کرد: آیا پرداخت‌های ما در این کشور براساس عدالت است؟ یک نفر 100 میلیون تومان و یکی 500 هزار تومان درآمد دارد و عده زیادی ار مردم بیکار هستند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مدارس ما که یکی نمونه دولتی و دیگری ویژه است، یک خانواده می‌تواند شهریه‌ای ده میلیونی برای آموزش فرزندش پرداخت کند اما خانواده دیگر حتی نمی‌تواند خدمات اولیه آموزشی داشته باشد، آیا این براساس عدالت است.
وی ادامه داد: آیا اقتصاد، توسعه، رفتار و استخدام‌های ما براساس عدالت است؟ اگر ما راه امام حسین (ع) را می‌رویم و اگر می‌خواهیم براساس حکم خداوند عمل کنیم، آیا براساس عدالت این کارها را انجام می‌دهیم.
نماینده مردم تبریز با بیان اینکه امام حسین (ع) برای اقامه عدالت به شهادت رسیدند، درباره اهمیت وحدت اضافه کرد: در مقطع کنونی بیش از هر زمان دیگری کشورمان به وحدت نیاز دارد، اکنون بیش از هر موقعی لازم است تا دست به دست هم دهیم و بتوانیم روی پای خودمان بایستیم چرا که دشمنانی همچون آمریکا نمی‎‌خواهند این انقلاب روی پای خود بایستد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 327278 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟