تبریک سرلشکر جعفری به فرماندهان جدید در ارتش

به گزارش گروه سیاسی رکنا، سردار سرلشکرپاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام‌های جداگانه ای ، انتصاب‌ امیرسرتیپ محمدحسین دادرس به جانشینی فرمانده کل ارتش، امیر دریادارحبیب‌الله سیاری به معاونت هماهنگ‌کننده ارتش و امیر دریادار حسین خانزادی به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را که توسط فرماندهی معظم کل قوا صورت پذیرفت، تبریک گفت.
متن پیام سرلشکر جعفری به فرماندهان ارتش به این شرح است:
برادر ارجمند امیر سرتیپ محمد حسین دادر
جانشین محترم فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
انتصاب جنابعالی به سمت "جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران" از سوی مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا (مدظله العالی) که بیانگر تعهد، شایستگی و قابلیت های اطمینان بخش آن برادر عزیز است را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
بی تردید حسن اعتماد معظم له، تجارب ارزنده دوران دفاع مقدس و پس از آن نیز مدیریت ممتاز شما طی دوران فرماندهی نیروی زمینی و هماهنگ کننده ارتش در راستای نقش آفرینی های مثال زدنی ارتش جمهوری اسلامی و در ارتقاء و استحکام قدرت دفاعی جمهوری اسلامی و اقتدار نیروهای مسلح؛ مؤلفه های ارزشمندی است که یاری بخش جنابعالی در مسئولیت جدید خواهد بود. ان شاء الله
اینجانب ضمن قدردانی از تلاشهای ارزنده و مستمر جنابعالی در همدلی، همکاری و هم افزایی ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از خداوند بزرگ توفیق روزافزون جنابعالی را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و در تحقق فرامین و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) خواستارم.
سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
برادر ارجمند امیر دریادار حبیب الله سیاری
معاون محترم هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
انتصاب جنابعالی به سمت "معاونت هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران" از سوی مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا (مدظله العالی) که بیانگر تعهد، شایستگی و قابلیت های اطمینان بخش آن برادر عزیز است را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
بی تردید حسن اعتماد معظم له، تجارب ارزنده دوران دفاع مقدس و پس از آن و نیز فرماندهی ممتاز شما در نقش آفرینی های مثال زدنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در ارتقاء و استحکام قدرت دفاعی جمهوری اسلامی و اقتدار نیروهای مسلح؛ مؤلفه های ارزشمندی است که یاری بخش جنابعالی در مسئولیت جدید خواهد بود. ان شاءالله
اینجانب ضمن قدردانی از تلاشهای ارزنده جنابعالی طی دوران فرماندهی نیروی دریایی و همدلی، همکاری و هم افزایی با سپاه پاسداران بویژه نیروی دریایی سپاه از خداوند بزرگ توفیق روز افزون جنابعالی را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و در تحقق فرامین و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) خواستارم.
سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
برادر ارجمند امیردریادار حسین خانزادی
فرمانده محترم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
ارتقاء درجه و انتصاب جنابعالی به سمت "فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران" از سوی مقام معظم رهبری وفرمانده کل قوا (مدظله العالی) که بیانگر تعهد، شایستگی و قابلیت های اطمینان بخش آن برادر عزیز است را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
بی تردید حسن اعتماد معظم له، تجارب ارزنده و نیز مدیریت ممتاز شما در نقش آفرینی های مثال زدنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در ارتقاء و استحکام قدرت دفاعی جمهوری اسلامی و اقتدار نیروهای مسلح همراه با سرمایه بزرگ نیروی انسانی مؤمن، انقلابی و باانگیزه آن نیرو مؤلفه های ارزشمندی است که یاری بخش جنابعالی در مسئولیت جدید خواهد بود. ان شاءالله
از خداوند بزرگ توفیق روزافزون جنابعالی را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و در تحقق فرامین و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و در تداوم ارتقاء و استحکام همکاری و هم افزایی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بویژه نیروی دریایی سپاه مسئلت دارم.
سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

ایسنا

کدخبر: 324567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟