فضای مجلس نسبت به دو وزیر پیشنهادی مثبت است

به گزارش گروه سیاسی رکنا، «حسینعلی امیری» معاون پارلمانی رییس جمهوری روز چهارشنبه پس از نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره معرفی وزیران نیرو و علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هفته گذشته آقای رییس جمهوری وزیران پیشنهادی را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد و براساس آیین نامه داخلی مجلس، انشاءالله رسیدگی به رای اعتماد به دو وزیر پیشنهادی روز یکشنبه آینده برگزار خواهد شد.
وی افزود: از روز معرفی تا روز رسیدگی در مجلس نیز با همکاری و همراهی رییس و هیات رییسه مجلس شورای اسلامی برنامه ریزی هایی صورت گرفته تا دو وزیر پیشنهادی در فراکسیون ها، کمیسیون های سیاسی، تخصصی، محلی و منطقه ای حضور پیدا کنند که این کار در حال انجام و اجرا است.
معاون رییس جمهوری تصریح کرد: خوشبختانه شرایط مجلس نسبت به دو وزیر پیشنهادی بسیار مثبت ارزیابی و پیش بینی می شود که جلسه روز یکشنبه مجلس در بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی یکی از جلوه های دیگر همراهی دولت با مجلس باشد.
امیری درباره شایعه اختلافات در دولت افزود: اعضای دولت همه باهم همدل و همراه هستند و کاملا فضای صمیمی و بردارانه در هیات دولت وجود دارد و هیچگونه اختلاف در بین اعضای دولت نیست و همه با مدیریت رییس جمهوری، دغدغه خدمت و حل مشکلات مردم و نظام جمهوری اسلامی را دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 320535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟