ملکی: کاهش فاصله زمانی نشست سران‌قوا باعث افزایش همگرایی‌ها می‌شود

به گزارش گروه سیاسی رکنا، ولی ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: استقلال Esteghlal قوای سه‌گانه جمهوری اسلامی ایران ایجاب می‌کند که با تقویت تعاملات بین قوه‌ای، بستر رفع اختلافات سلیقه‌ای و نظری جامعه و در ادامه توسعه فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را به وجود آورد.
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به مباحثی که اخیرا بین رییس قوه قضاییه و رییس‌جمهور بوجود آمد، گفت: تا وقتی که اختلافات مسئولان ارشد کشور در جلسات و نشست‌های چندجانبه خصوصی مطرح و رفع نشود نمی‌توان مانع از ظهور و بروز مصادیق این اختلافات در جامعه شد. متاسفانه این نوع اختلافات موجب بی‌اعتمادی در جامعه و از هم پاشیدن «امنیت» که اساس و پایه «اعتماد» مردم و بخش خصوصی به ویژه در حوزه اقتصادی به حکومت است، می‌شود.
وی تاکید کرد: صحبت چهره به چهره روسای سه قوه در نشست صمیمی سران قوا به دلیل جو دوستانه و صمیمی‌ای که به وجود می‌آید امید بیشتری را برای رفع اختلافات و تفهیم و انتقال بهتر معنای سخنان به طرفین اختلاف به وجود می‌آورد. عاقبت سیاسی و اقتصادی کشور با تبادل و همگرایی نظرات، دیدگاه‌ها و سلایق روسای سه قوه و رفع سوء تفاهم‌ها در نشست سران قوا تضمین می‌شود.
ملکی کاهش فاصله زمانی نشست سران قوا را موجب از بین رفتن کدورت‌ها و فاصله‌ها، افزایش دوستی‌ها و همگرایی‌ها و توقف التهابات اجتماعی و اقتصادی دانست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 317375 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟