ابوشریف: سپاه حامی مستضعفان جهان است

به گزارش گروه سیاسی رکنا، ناصر ابوشریف، مسوول دفتر جنبش اسلامی فلسطین در تهران در واکنش به اقدام احتمالی آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی، ضمن تاکید برحمایت سپاه پاسداران از مستضعفان جهان در برابر تروریسم و مردم مظلوم فلسطین، در مطلبی که در اختیار روزنامه صبح نو قرار داده، آورده است:
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در اصل برای حمایت از انقلاب اسلامی ایران در برابر تروریسم ضد انقلابی ایجاد شد که قدرت‌های استکباری و هواداران رژیم شاه از آن حمایت می‌کردند.
سپاه ضمن انجام مأموریت محوله به آن، در زمینه صیانت از انقلاب اسلامی، به حمایت از مستضعفان در برابر تروریسم دولتی و بین المللی پرداخت و از ابتدای تأسیس در کنار فلسطین بود.
همانطور که تمام آزادیخواهان جهان می‌دانند، مساله فلسطین، موضوع نبرد حق در برابر باطل است به ویژه که ملت فلسطین توسط رژیم صهیونیستی با حمایت ابرقدرت‌های استکباری از سرزمینش اخراج شد.
سپاه از ابتدا در برابر تروریسم ایستادگی کرد تا اینکه اخیراً با تروریسم داعشی رویارویی کرد که به اعتراف دونالد ترامپ Trump رییس جمهور آمریکا حین مبارزات انتخاباتی‌اش، توسط حکومت باراک اوباما رییس جمهور پیشین این کشور ایجاد شده بود.
ایران اسلامی از طریق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تروریسم داخلی و خارجی مقابله و از انقلاب اسلامی ایران، مسلمانان و مستضعفان جهان حمایت داشته و همچنان به حمایتش ادامه می‌دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 316557 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟