استقبال سفیر عربستان در یمن از اظهارات ترامپ علیه ایران

به گزارش گروه سیاسی رکنا، محمد بن سعید آل جابر، سفیر عربستان در یمن در صفحه توئیتر خود مدعی شد: استراتژی جدید آمریکا به کارگیری حوثی‌ها از سوی ایران به عنوان ابزاری برای حمله به عربستان را تایید می‌کند.
وی همچنین با اشتراک گذاری تصویری از بیانیه عربستان در رابطه با استقبال این کشور از استراتژی آمریکا مدعی شد: عربستان از استراتژی جدید ترامپ Trump علیه ایران استقبال می‌کند.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا عصر روز جمعه به وقت واشنگتن در اظهاراتی مدعی شد: اقدامات خصمانه ایران تا امروز ادامه دارد و ایران از حامیان اصلی تروریسم در دنیاست.
رئیس جمهور آمریکا در ادامه ادعاهای واهی خود علیه جمهوری اسلامی ایران، برجام و سپاه پاسداران ایران افزود: امروز استراتژی جدیدی خودمان در مورد ایران را اعلام می‌کنم تا در مقابل رفتارهای خصمانه ایران بایستیم تا ایران هرگز نتواند به سلاح هسته‌ای دست یابد.
حسن روحانی،‌ رئیس جمهور ایران در واکنش به ادعاهای ترامپ ضمن دعوت از وی به خواندن تاریخ، جغرافیا، ادب و اخلاق و توصیف کردن برجام به معاهده چند جانبه گفت: کشوری که دارای سلاح هسته‌ای است و هم از سلاح هسته‌ای استفاده کرده و هم از سلاح هسته‌ای کشورهایی که با او روابطه نزدیک دارند مانند رژیم غاصب صهیونیستی کمک و حمایت کرده است، آیا می‌خواهد در برابر اشاعه سلاح هسته‌ای اقدامات جهانی انجام دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 316369 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟