تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

به گزارش گروه سیاسی رکنا، متن این تذکرات به شرح زیر است:
* ناهید تاج الدین نماینده اصفهان، زهرا ساعی و زهرا سعیدی نمایندگان تبریز و مبارکه به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: مقررات گذاری و انجام تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات ویژه به نابینایان.
قاضی Judge پور، امیرآبادی، محجوب، فرهنگی، رنجبرزاده، خاتمی، خجسته و ابوترابی به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در پرداخت پول گندم کاران و سود دیرکرد و تاخیر آن.
*مجید کیان پور نماینده دورود و ازنا به وزیر جهاد کشاورزی: تعیین تکلیف مابقی طلب گندم کشاورزان.
* نورمحمد تربتی نژاد نماینده گرگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: نسبت به پرداخت بهای توتون خریداری شده از کشاورزان گلستان تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.
* قاضی پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به رییس جمهور: تسریع در معرفی وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و نیرو.
* قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه به وزیر ورزش: متاسفانه به‌کارگیری مدیران ناکارآمد در پست های مدیریتی باعث تفرقه و تضعیف بین بدنه این وزارت‌خانه شده است.
*بشیر خالقی نماینده خلخال به وزیر صنعت: علت عدم دعوت از مدیر شهرک صنعتی خلخال به جلسه استانی با حضور معاون وزیر.
* بیرانوندی نماینده خرم آباد به رییس جمهور: تسریع و تعجیل در احیای سازمان ملی جوانان.
* ولی ملکی نماینده مشکین شهر به وزیر جهاد کشاورزی: بیش از 4 ماه از خرید گندم کشاورزان سپری شده است، نسبت به پرداخت سریع پول اقدام شود.
* حسن سلیمانی نماینده کنگاور به وزیر راه: تسریع در تامین اعتبار مورد نیاز دو بانده کردن کنگاور به تویسرکان.
* شهاب نادری نماینده اورامانات به اتفاق مجمع نمایندگان استان به وزیر کشور: تسریع در تامین قیر رایگان شهرداری های استان کرمانشاه.
* فلاحت پیشه نماینده اسلام آباد غرب و حسن سلیمانی نماینده کنگاور به رئیس جمهور: رسیدگی به ناکارآمدی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای رفع مشکل آبرسانی روستایی.
* امیرآبادی، قاضی پور و فرهنگی به وزیر آموزش و پرورش: لزوم بازنگری و الحاق مجدد نام و تصویر دریاچه ارومیه به کتب درسی دانش آموزان.
* ادیانی نماینده قائم شهر به رییس جمهور: لزوم تسریع در تدوین آیین نامه قراردادهای مهم نفتی که 6 سال تاخیر بلاوجه است.
* بهرام‌نیا نماینده نهاوند به رییس جمهور: متاسفانه آب‌های مصرفی دامداران واحدهای سبک و سنگین یکسان محاسبه می شود تقاضا داریم نسبت به تفکیک این گونه واحدها دستور اقدامی سریع صادر شود.
* سیدمصطفی ذوالقدر نمیانده میناب و سیده‌فاطمه ذوالقدر نماینده تهران به وزیر آموزش و پرورش: دستور فوری برای رسیدگی به وضعیت مدارس جاسک، سیریک، بشاگرد و میناب.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 315437 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟