نماینده تهران: مواضع سخیف ترامپ به نفع جمهوری اسلامی تمام شد

رکنا سیاسی: پروانه مافی در خاطرنشان کرد: صحبت‌های مقامات کشورهای مختلف بعد از سخنان ترامپ Trump به خوبی نشان دهنده نقش ایران در معادلات بین‌المللی بود و به تدریج شاهد آن هستیم که جمهوری اسلامی ایران از یک قدرت منطقه‌ای به یک قدرت فرامنطقه‌ای و تاثیرگذار در روابط سیاسی دنیا تبدیل می‌شود.
وی افزود: زمانی که می‌بینیم ژاپن که به عنوان یک کشور قدرتمند در دنیا شناخته شده است، برای حل مسئله کره دست به دامان ایران می‌شود، در می‌یابیم که قدرت ما از منطقه عبور کرده و در سطح دنیا تاثیرگذار است و البته برخی بی‌تدبیری‌های سران آمریکایی نیز در این قدرت بی‌تاثیر نبوده است.
این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشورهای اروپایی عضو گروه ۱+۵ در مسئله برجام نشان داده‌اند که دنباله‌رو سیاست‌های آمریکا نیستند و مواضع تند آمریکا علیه برجام مورد پسند آنها نیست و امروز شاهدیم اروپا کاملا موضع خود را از آمریکا جدا کرده است.
وی در پایان گفت: برای نقض برجام قواعد خاصی پیش‌بینی شده و اینگونه نیست که نقض برجام از سوی یکی از طرف‌ها به آسانی و بدون هیچ هزینه‌ای امکان‌پذیر باشد، خروج از برجام پیچیدگی‌های خاصی دارد که مطمئنا به نفع آمریکا و هر کشور دیگری که بخواهد از آن خارج شود نخواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 310128 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟