نخست‌وزیر انگلیس: اسد مسئول آشوب در سوریه است

رکنا سیاسی: به نقل از پایگاه اینترنتی سازمان ملل متحد، ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس گفت: سازمان ملل متحد باید ثابت کند که در کمک کردن به ما برای مقابله با چالش‌های قرن بیست و یک توانایی دارد.

وی همچنین از شرکت‌های حوزه فناوری خواست تلاش‌های خود را برای حذف محتویات مربوط به تفکرات افراطی بیشتر و سریع‌تر کنند.

ترزا می در سخنان خود در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد به بحران روهینجا پرداخت و گفت: از تمامی مقامات میانمار می‌خواهم که به خشونت‌ها پایان داده و امکان دسترسی کمک‌های انسان‌دوستانه را فراهم سازند.

نخست‌وزیر انگلیس درباره تحولات سوریه نیز به اظهارنظر پرداخت و در این خصوص، بشار اسد، رئیس‌جمهوری این کشور را مسئول «آشوب» در سوریه دانست.

وی افزود: سازمان ملل متحد نباید از تلاش‌خود برای احیای صلح و ثبات در این کشور جنگ‌زده دست بردارد.

ترزا می درباره کره‌شمالی نیز گفت: لازم است اقدامات بیشتری برای مجبور کردن کیم جونگ اون در راستای تغییر سیاست‌هایش به عمل آید.

نخست‌وزیر انگلیس از تمامی اعضای سازمان ملل متحد خواست برای انجام تمامی تدابیر لازم به منظور مقابله با تهدید ناشی از کره‌شمالی آمادگی داشته باشند.

پایگاه اینترنتی روزنامه میرور در گزارشی به سخنرانی نخست‌وزیر انگلیس پرداخت و در آن تصاویری از محل برگزاری نشست مجمع عمومی سازمان ملل را منتشر کرد.

در این تصاویر که حین سخنرانی ترزا می به ثبت رسیده نشان داده شده که اغلب صندلی‌های محل برگزاری در طول این سخنرانی خالی است.

محل برگزاری نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد حین سخنرانی نخست‌وزیر انگلیس
محل برگزاری نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد حین سخنرانی نخست‌وزیر انگلیس

روزنامه میرور در ادامه گزارش خود به مقایسه مخاطبان حاضر در محل برگزاری این نشست حین سخنرانی‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا و امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه پرداخته است.

محل برگزاری نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد حین سخنرانی دونالد ترامپ
محل برگزاری نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد حین سخنرانی امانوئل ماکرون

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 308498 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟