منصوری: تا تعیین استراتژی اصلاح‌طلبان زمان باقی است

رکنا سیاسی: آذر منصوری اظهار کرد: ائتلاف و حرکت منسجم اصلاح طلبان از سال ٩٢به بعد، موجب برداشتن گام هایی شد که در وهله اول به سود منافع ملی کشور و کمک به تامین مصالح عمومی بود و از سوی دیگر مسیر اصلاح طلبی را نیز هموار تر می‌کرد. به طور کلی مجموعه عملکردهای نهادهای انتخابی که پس از انتخابات ریاست‌جمهوری ٩٢ در انتخابات‌های سال‌های ٩٤و ٩٦ ایجاد شد ،‌می تواند میزانی برای سنجش این شرایط باشد.
وی ادامه داد: مقایسه امروز این شاخص‌ها، با آنچه که در زمان پایان کار دولت‌های نهم و دهم مواجه بودیم می تواند محکی برای قضاوت Judgment و مبنایی برای مقایسه منصفانه در رابطه با عملکرد اصلاح طلبان در این سه انتخابات باشد.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اصلاح طلبان در انتخابات 96 از یک سو کاندیدای مورد حمایتشان در ریاست جمهوری پیروز شد و هم در شوراهای شهرهای بزرگ به موفقیت نسبی دست پیدا کردند. لازم به ذکر است که چهار سال پیش رو از این جهت بسیار نقش تعیین کننده ای در ارزیابی این موفقیت دارد.
وی افزود: اینکه اصلاح طلبان در انتخابات آینده از چه استراتژی و راهبردی برای تقویت این شاخص ها استفاده کنند موضوعی است که به نظرم قضاوت در مورد آن کمی زود است.
منصوری همچنین خاطرنشان کرد که مسئله اصلی این است که اصلاح طلبان در وهله اول به نحوی عمل نکنند که به انسجام بین آن‌ها خدشه‌ای وارد شود.
وی سپس گفت: اما مسئله مهم دیگر نیز این است که با توجه به اولویت های برشمرده شده گسترده دامنه ائتلاف آنان چه ابعادی را در بر گیرد و این تصمیمی است که علی القاعده باید در مجموعه جریان اصلاحات گرفته شود.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پایان گفت:طبیعی است که دیدگاهها ممکن است متفاوت باشد اما تصمیم گیری در خصوص دامنه ائتلاف باید موضوعی باشد که مجموعه اصلاح طلبان در مورد آن تصمیم بگیرند و تصمیم گیری در این خصوص هم فعلا زود است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 308041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟