تغییری در آغاز به کار ادارات دولتی در اول مهرماه صورت نگرفته است

رکنا سیاسی: محسن حاجی میرزایی گفت: شهردار تهران، با توجه به شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی و افزایش تقاضای سفر های شهری و تا دو هفته ای که برای برقراری کامل سرویس های مدارس و تنظیم رفت و آمد دانش آموزان و والدینی که فرزندانشان را به مدرسه می رسانند زمان لازم است، درخواست کردند که تاخیر تا ساعت ۹ صبح از اول تا ۱۵ مهرماه کارمندان مجاز شمرده شود و در صورت لزوم به عنوان مرخصی ساعتی منظور شود. برهمین اساس معاون اول رئیس جمهور نیز طی بخشنامه ای چنین اجازه ای را صادر کردند.
دبیرهیئت دولت افزود: بنابراین هیچ تغییری در ساعت کار دستگاهها، بانکها و شرکت ها ایجاد نمی شود و صرفا تاخیرات این دو هفته تا ساعت ۹ مجاز شمرده می شود
دبیر هیئت دولت افزود: در اصل این بخشنامه یک مساعت به کارمندانی است که دانش آموز دارند تا رفت آمد خود و فرزندانشان را در روزهای اول ماه مهر و ترافیک این روزها مدیریت کنند.
متن کامل بخشنامه به شرح ذیل است:
با توجه به آغاز تحصیلی ۱۳۹۷-۱۳۹۶ و به منظور مدیریت تقاضای سفرهای شهری و کاهش زمان ناشی از ترافیک سنگین در معابر اصلی و شریانی شهر تهران، کلیه دستگاه های اجرایی و بانک های شهر تهران مجازند از اول تا پانزدهم مهرماه سال جاری در صورت تأخیر کارمندان خود تا ساعت (۹) صبح، تاخیر مزبور را مجاز تلقی کنند و در صورت لزوم ساعات تأخیر را به عنوان مرخصی ساعتی منظور دارند.
اسحاق جهانگیری
معاون اول رییس جمهوربرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 307351 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟