تیم حقوقی ترامپ خواهان استعفای کوشنر بودند

رکنا سیاسی: وال استریت ژورنال، به نقل از منابع مطلع گزارش داد، گرچه تمام اعضای تیم حقوقی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا روی پیشنهاد کناره‌گیری جارد کوشنر اتفاق نظر نداشتند اما برخی از آنها نگرانی‌ خودشان را به ترامپ Trump جمهوری‌خواه منتقل کردند. کوشنر با ایوانکا ترامپ، دختر رئیس‌جمهوری آمریکا ازدواج کرده است.
منابع مطلع به این روزنامه گفتند، کارکنان تیم ترامپ برای صدور بیانیه درصورت استعفای کوشنر آماده شده بودند. با این وجود، کوشنر استعفا نکرد و همچنان در کاخ سفید ماند.
با این حال جان داود، وکیل ترامپ این گزارش را تکذیب کرده و به وال استریت گفته است: تا جایی که اطلاع دارم چنین پیشنهاد و طرز تفکری هرگز به رئیس‌جمهوری آمریکا ارائه نشد. اصلا با این دیدگاه موافق نیستم. از نظر من پوچ و تهی است. من نظرات خودم را گفته‌ام.
یکی دیگر از وکلای ترامپ در بیانیه‌ای گفت: من هرگز با سایر وکلای رئیس‌جمهوری آمریکا درباره استعفای جارد کوشنر از سمتش در کاخ سفید صحبت نکردم. من هرگز به رئیس‌جمهور پیشنهاد ندادم که کوشنر استعفا بدهد و اطلاعی هم ندارم که آیا سایر وکلا چنین پیشنهادی داده‌اند یا خیر.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 304656 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟