تعیین سهمیه بانوان "جمنا" در شهرستان‌ها و شورای مرکزی

رکنا سیاسی: محمد صالح جوکار عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب درباره جوان‌گرایی در بدنه جریان اصولگرا اظهار کرد: جوان‌گرایی در جریان اصولگرا اولویت بوده است و یک نوع نگاه راهبردی است.
جوکار تصریح کرد: 60 درصد جمعیت کشور ما از جوانان تشکیل شده است و اگر جوانان در بدنه جریان اصول‌گرا و همچنین جبهه مردمی نیروهای انقلاب وارد شوند به طور قطع با تکیه بر توانمندی‌های خود می‌توانند در آینده این جریان نقش مؤثری را ایفا کنند.
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب بیان کرد: شاید ناپختگی جوانان هزینه‌بر باشد اما بی‌شک فواید به کار گیری جوانان در احزاب اصول‌گرا بیشتر از معایب آن خواهد بود و ما هر چه به سمت استفاده از نیروی جوان در تشکیلات مهم کشور پیش برویم موفق‌تر خواهیم بود.
وی ادامه داد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده جوانان می‌توانند در انتخابات حزبی نقش پررنگ‌تری را ایفا کنند و همچنین در جبهه مردمی نیروهای انقلاب سهمیه خاصی برای بانوان در سطوح شهرستان، ملی و شورای مرکزی در نظر گرفته شده است.
جوکار تأکید کرد: استفاده از جوانان در احزاب اصول‌گرا به معنای کنار گذاشتن با تجربه‌های این جریان نیست بلکه ضروری است که افراد توانمند و با تجربه، تجربیات خود را به جوانان انتقال دهند.
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در پایان خاطر نشان کرد: تنها جوان‌گرایی برای پیشبرد و ارتقای اهداف جریان‌ اصول‌گرا کافی نیست بلکه استفاده از راهبردهای مؤثر از جمله توجه بیشتر به بانوان می‌تواند در ساز و کار اصول‌گرایان پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را ایجاد کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 304504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟