ترامپ: آمریکا مرعوب نمی‌شود

رکنا سیاسی: به نقل از شبکه خبری ای‌بی‌سی، در این مراسم که در نقاط مختلف آمریکا برگزار شد، هزاران تن شرکت داشتند.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در همین رابطه در مقابل ساختمان پنتاگون به سخنرانی پرداخت و گفت‌: ارزش‌های ما تداوم خواهد داشت و ملت ما غالب خواهد بود.
رئیس‌جمهوری آمریکا که به همراه همسرش در این مراسم شرکت داشت، تصریح کرد: یاد و خاطره عزیزانی که در جریان حملات یازدهم سپتامبر کشته شدند، هرگز از میان نخواهد رفت.
در این مراسم علاوه بر ترامپ، جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا و ژوزف دانفورد، رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور نیز شرکت داشتند.
رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: تروریست‌هایی که به ما حمله کردند، می‌پنداشتند که می‌توانند روحیه ما را تضعیف و وحشت را اشاعه دهند.
ترامپ در ادامه تأکید کرد: آمریکا مرعوب نمی‌شود و کسانی که در این راستا تلاش می‌کنند، به یک لیست طولانی از دشمنان مغلوب ما ملحق می‌شوند.
وی خطاب به خانواده‌های قربانیان حملات ۱۱ سپتامیر، افزود: ما می‌دانیم که روزی نیست که شما در مورد فردی که از زندگی شما گرفته شده است، فکر نکنید. امروز، تمام ملت ما در کنار شما غمگین است.
ترامپ گفت: تازمانی که آمریکا متحد است، هیچ نیرویی در زمین نمی‌تواند ما را از هم جدا کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 304286 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟