جابری انصاری: پاکسازی ارتفاعات قلمون از تروریست ها دستاورد مهمی است

رکنا سیاسی: جابری انصاری که سه شنبه شب برای دیدار با مقامات سوری وارد دمشق شده است، ظهر امروز (چهارشنبه) با ولید المعلم وزیر امور خارجه سوریه دیدار و گفت و کرد. 
وی دراین دیدار پاکسازی ارتفاعات قلمون از گروه های تروریستی داعش ISIS و جبهه النصره را یک دستاورد مهم و در ادامه موفقیت های میدانی و سیاسی سوریه و محور مقاومت دانست .
ولید المعلم نیز با تقدیر از نقش حمایتی جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت سوریه ، از تلاش های شخص جابری انصاری درمذاکرات ژنو و آستانه تشکر کرد.
جابری انصاری امروز در دیدار با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه هم تحولات سوریه و منطقه و همکاری های دوجانبه در زمینه مبارزه با تروریسم را بررسی کرد. 
سفر جابری انصاری به دمشق در حالی صورت گرفته است که تهران 2 روز پیش میزبان\' استفان دی میستورا\' نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه بود. 
وی پیشتر در خصوص دیدار با دی میستورا گفت: این دیدار در چارچوب رایزنی های کشورهای موثر در روند حل بحران سوریه انجام شد ونشست بین المللی آستانه هفته اخر شهریور ماه انجام می شود که البته در حال بررسی تاریخ دقیق برگزاری آن با رایزنی با سه کشور ضامن ایجاد صلح در سوریه هستیم. 
سفر پیشین جابری انصاری 28 تیرماه به پایتخت سوریه انجام شد‌. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 300238 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟