پاسخ قاطعانه ولایتی به ادعای آمریکایی‌ها

رکنا سیاسی: علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز(سه‌شنبه 7 شهریور) در حاشیه همایش تحول در علوم پزشکی دانشگاه آزاد در جمع خبرنگاران درباره اتفاقات رو گذشته منطقه، گفت: آنچه که اتفاق افتاده حکایت از پیروزی های متوالی متحدین ایران و دوستان ایران در منطقه است.
وی افزود: بحمدالله علی‌رغم پیش بینی دشمنان، موصل که دومین شهر مهم عراق است از شر دشمنان آزاد شد و به دست ملت و دولت قانونی عداق افتاد. تلعفر که بسیاری از مخالفان دولت و ملت عراق به آن دلبسته بودند آزاد شد.
ولایتی با بیان اینکه در سوریه علیرغم توطئه‌های رژیم صهیونیستی پیروزی ها سرعت گرفته و مقاصد و پیروزی های بزرگ‌ نزدیک شده، اظهار داشت: شاهد این هستیم کسانی که تا دیروز می‌گفتند حکومت قانونی سوریه باید تغییر کند، امروز هر کدام به دنبال این هستند با دولت قانونی بشار اسد همکاری کنند و جمهوری اسلامی ایران کماکان حمایت خود را از متحدان خود در زنجیره مقاومت ادامه می‌دهد.
رئیس هیئت موسس دانشگاه آزاد افزود: از سوی دیگر شاهد یک نوع از هم پاشیدگی دشمنان منطقه و عوامل آمریکا در منطقه هستیم که پشتیبان اصلی تروریست‌ها بودند. علتش هم این است که از زنجیره مقاومت ضربه خوردند و هر کدام تقصیر را گردن هم می‌اندازند.
ولایتی درباره اظهارات اخیر مسئولان آمریکایی درباره بازدید از مناطق نظامی ایران نیز گفت: این آرزو را آمریکایی ها باید به گور ببرند که به بهانه برجام یا هر بهانه دیگری بخواهند از تاسیسات نظامی ما بازدید کنند. به خصوص جمهوری اسلامی ایران که محور مقاومت است به هیچ وجه اجازه بازدید از مناطق حساس را نمی‌دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 299805 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟