رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: دولت یازدهم نمره قبولی کسب کرد

رکنا سیاسی: عبدالرضا عزیزی در جمع مدیران اجرایی شهرستان شیروان اظهار کرد: وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان ایجاد شده که این مهم موجب پیشرفت های در آینده خواهد شد.
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: نتیجه هم افزایی مسئولان و امام جمعه این شهر نیز هم اکنون در سطح شهرستان قابل لمس است.
وی از آغاز عملیات اجرایی پروژه راه آهن خط شیروان- بجنورد در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تمام تلاش ما در مجلس در جهت خدمت به مردم بوده و ما از هیچ تلاشی دریغ نکرده ایم.
فرماندار شیروان هم با گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدا گفت: نامگذاری هفته دولت باعث گرامی داشت یاد شهدا و ارائه عملکرد ادارات به آحاد مردم در این این هفته شده است.
عباسعلی صفایی اظهار کرد: همراهی و همدلی همه دستگاه اجرایی شهرستان همیشه زبانزد همه بوده و تمام تلاش مدیران و کارکنان فقط خدمت به مردم بوده است.
وی گفت: اقدامات بسیار خوبی در حوزه های مختلف عمرانی ، بهداشتی ، خدماتی و ... در سطح شهرستان انجام شده که شاخص ترین این اقدامات را می توان ساخت و راه اندازی بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی بوده است که مردم امروز از خدمات این مجموعه درمانی بهره مند شدند.
صفایی افزود: در حوزه های گاز رسانی، آب رسانی و برق رسانی و همچنین راه سازی اقدامات بسیار خوبی انجام شد که منجر به برداشته شدن غبار محرومیت از سطح شهرستان شده است.
نماینده عالی دولت در شیروان گفت: توسعه متوازن، توجه به مناطق محروم، اصلاح ساختار نادرست و توجه به مسائل فرهنگی طبق تاکید رهبری و ریاست جمهوری باید در اولویت کاری دستگاه های اجرایی شهرستان قرار گیرد.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 298812 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟