تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

رکنا سیاسی: اکبر رنجبرزاده در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را به شرح زیر قرائت کرد:
حسینی و زرآبادی نمایندگان تهران و قزوین به وزیر اقتصاد: ضرورت اقدام موثر برای برخورد جدی با نگاه جنسیتی برخی از بانک‌ها در خصوص گرفتن تعهد از همسر و پدر جهت پرداخت اقساط زن یا فرزند دختر
علیجانی نماینده تهران به وزیر کشور: توضیح علت استفاده از دستگاه های چینی در مراکز فنی معاینه خودرو در حالی که تولیدات داخل با کیفیت‌تر است.
کیان پور و ابراهیمی نمایندگان درود و شازند به رئیس جمهور: ایمن سازی تردد وسایل نقلیه و تسریع احداث باند دوم جاده ازنا به شازند.
دهمرده نماینده زابل به رئیس جمهور: تعیین هیات ویژه ای جهت بررسی مسائل سیستان.
مرادی نماینده مریوان به رئیس جمهور: علت عدم توجه به کاهش مناطق حفاظت شده سروآباد در استان کردستان.
بابایی نماینده بوئین زهرا به رئیس جمهور: جلوگیری از واگذاری مرکز آموزشی علمی فنی و مهندسی بوئین زهرا به دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین.
رستمیان نماینده دلفان به وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس بانک مرکزی: تعیین تکلیف موسسه مالی اعتباری آرمان لرستان در مدت کمتر از ۱۰ روز.
سروش و رنجبرزاده نمایندگان تهران و اسدآباد به وزیر کشور: توضیح علت استفاده از دستگاه های چینی در مراکز فنی معاینه خودرو در حالی که تولیدات داخل با کیفیت‌تر است.
عبداللهی نماینده اهر به وزرای نیرو و جهادکشاورزی: اجرای سدهای هرزورز هریس و کجه رود ایثار اهر و ترمیم سد اربتان هریس. به وزیر جهادکشاورزی و صنعت: فقدان بستر مناسب برای صادرات سیب باغداران اهر و پایین بودن قیمت آن
کرد نماینده خاش به وزیر کشور: چرا با اشرار مسلح و مخلان امنیت استان سیستان و بلوچستان برخورد نمی‌شود؟ چرا شورای تامین استان تمهیدات امنیتی را اتخاذ نمی‌کند؟
امیرآبادی نماینده قم به وزرای خارجه و جهادکشاورزی: حل مشکل صادرات محصولات کشاورزی صیفی‌کاران در مرز مهران به کشور عراق.
محمدی، مافی، حسینی، سعیدی مبارکه، زرآبادی، جلودارزاده نمایندگان شهررضا، تهران، مبارکه، قزوین به وزرای دفاع و کشور: تسریع در ابلاغ آیین‌نامه‌های اجرایی قوانین مرتبط با معافیت و کسری خدمت فرزندان ایثارگران و جانبازان با وجود گذشت بیش از پنج ماه.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 297582 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟