همه وزرای روحانی رای اعتماد خواهند گرفت/ نمایندگان با رییس جمهوری همکاری کنند

رکنا سیاسی: «شادمهر کاظم زاده» نماینده مردم دهلران و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی پیرامون لیست پیشنهادی کابینه دوازدهم به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا گفت: وضعیت ملی، موقعیت منطقه ای و ضرورت های بین المللی اقتضا می کند نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در جریان اخذ رای اعتماد به کابینه دولت دوازدهم با رئیس جمهوری نهایت همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

او فضای مجلس را برای رای اعتماد به وزیران معرفی شده مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: هر 2 فراکسیون مهم مجلس مشغول فعالیت و رایزنی هستند تا اعضای کابینه دولت دوازدهم بدون حاشیه و تعلل و همراه و همگام با رئیس جمهوری در وزارتخانه های مربوطه فعالیت خود را آغاز کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عملکرد وزرای دولت یازدهم را قانع کننده خواند و یادآور شد: وزیران معرفی شده در 2 نوبت صبح و عصر در کمیسیون های مجلس حاضر شده و اهداف، برنامه ها و سیاست های کاری خود را در دولت دوازدهم برای نمایندگان مردم تشریح می کنند و دیدارها همچنان ادامه دارد.

نماینده مردم دهلران با اشاره به اینکه «ملاقات با وزرای معرفی شده فرصت مناسبی برای بیان مطالبات مردم است» گفت: انتظار و مطالبه نمایندگان مردم از دولت جدید اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

کاظم زاده در خاتمه گفت: پیش بینی می کنم همه وزرای دولت روحانی روز سه شنبه موفق به اخذ رای اعتماد از مجلس شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 294660 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟