صادقی:مشی اعتدالی کابینه همتراز با روحانی نیست

رکنا سیاسی: محمود صادقی با ارزیابی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در خصوص ترکیب سیاسی کابینه اظهار داشت: متاسفانه انتظار در روزاتخانه هایی که نشانه دار و نمادین هستند برآورده نشده است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کابینه در حوزه های سیاست داخلی، فرهنگی و آموزشی منطبق بر انتظاراتی که 24 میلیون نفر به روحانی رای داده اند، نیست.

وی گفت: وزیر پیشنهادی برای وزات آموزش و پرورش از وزیر پیشین سطح پایین تری دارد و متاسفانه همچنان وزیر آموزش عالی معرفی نشده است، از سوی دیگر عیار اصلاح طلبی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کمرنگ شده و وزیر کشور ابقا شد.

صادقی با بیان اینکه مشی اعتدالی در دولت دوازدهم تقویت شده است، عنوان کرد: البته مشخص نیست چه تعریفی از اعتدال وجود دارد، برخی اعتدالی را حضور افراد منفعل می دانند و برخی اعتدالی را در نداشتن افراط و تفریط تعریف می کنند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اگر مشی اعتدالی را حضور افراد منفعل بدانیم، از این جهت کابینه دولت دوازدهم بسیار خوب بسته شده است و افراد با هر وضعیتی سازگار خواهند بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ترکیب کابینه دولت دوازدهم اظهار داشت: ترکیب سیاسی وزرای پیشنهادی همتراز با مشی اعتدالی روحانی نیست و از این جهت کابینه ارتقای نداشته است./برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 293649 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟