"قرارداد توتال" تائید شد

رکنا سیاسی: محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز در نشست هفتگی خود با خبرنگاران درباره وضعیت نهایی قراردادهای نفتی، اظهار داشت: هیئت عالی نظارت بر قراردادهای مهم نفتی متشکل از نمایندگانی از 3 قوه، قرارداد توتال را پس از بررسی‌های کارشناسی به اتفاق آراء مورد تایید قرار داد.

وی درباره خرید گندم توسط دولت، افزود: تا 9 مردادماه 7 میلیون و 900 هزار تن به ارزش 10 هزار و 300 میلیارد تومان گندم خریداری شده که تاکنون 5 هزار و 10 میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شده و مابقی در حال پرداخت است.

نوبخت خاطرنشان کرد: تاکنون به طرح‌های عمرانی 16 هزار و 100 میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی پرداخت شده و امیدواریم تا پایان سال جاری بیش از 42 هزار میلیارد تومان طرح‌های عمرانی پرداخت کنیم.

سخنگوی دولت درباره آخرین وضعیت کابینه دوازدهم، تصریح کرد: لیست نهایی کابینه در مراحل پایانی است. رئیس‌جمهور همه پیشنهادات را از جریان‌های سیاسی کشور و سه فراکسیون مجلس دریافت کردند و شخص خودشان تصمیم می‌گیرند.

وی درباره میزان بدهی دولت به قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه، گفت: اطلاع دقیقی ندارم، اما هر پیمانکاری که برای دولت کار می‌کند صورت وضعیت می‌دهد و بدهی نیز تسویه می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 289140 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟