صدور قرار وثیقه برای مدیران کانال‌های تلگرامی

رکنا سیاسی: علی مجتهدزاده در رابطه با آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مدیران کانال‌های تلگرامی اصلاح‌طلب گفت: با تصمیم دادگاه برای هر شش نفر از ادمین‌های کانال‌های تلگرامی قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی صادر شد که آقایان باقری، نقدی و جمشیدی با تودیع وثیقه آزاد شدند. نیما کشوری هم فردا با تودیع وثیقه آزاد می‌شود.

وکیل ادمین‌ کانال‌های تلگرامی اصلاح‌‌طلب گفت: آقای سبحان جعفری تاحالا نتوانسته وثیقه مورد نظر را تامین کند و انشاالله بتواند این میزان وثیقه را تودیع کند و آزاد شود و یا اینکه با نظر دادگاه تخفیف داده شود که این فرد هم آزاد شود.

این وکیل دادگستری افزود: از متهم دیگر این پرونده خبری ندارم. البته این قدم مثبتی است که در رسیدگی این پرونده صورت گرفته است. انشاالله ادامه پرونده هم به همین منوال و عادلانه صورت بگیرد.

در اسفنده ماه سال گذشته تعدادی از مدیران کانال‌های تلگرامی اصلاح طلب دستگیر شدند. پس از دستگیری برخی از نمایندگان مجلس با سوال از وزیر اطلاعات و وزیر دادگستری خواستار توضیح درباره علت این بازداشت‌ها شده بودند.

قرار است در روزهای ۲۲، ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه به پرونده اتهامی مدیران کانال‌های تلگرامی اصلاح‌طلب در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی Judge صلواتی رسیدگی شود.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

کدخبر: 288189 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟