نشست کمیسیون مشترک ایران و ۵+۱ سی ام تیرماه در وین

رکنا سیاسی: عباس عراقچی معاون حقوقی وزیر امور خارجه در حاشیه دیدار با ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه از برگزاری نشست کمیسیون مشترک ایران و 5+1 در سی‌ام تیرماه در وین خبرداد.

عراقچی همچنین درباره برنامه دیدارهای ظریف در نیویورک و اینکه آیا با مقام‌های آمریکایی دیدار خواهند داشت، گفت: مذاکرات با کشورهای دیگر انجام می‌شود، با کشورهای5+1 یک هم دیدارهای دوجانبه خواهیم داشت.

او اضافه کرد: اگر با طرف امریکایی هم دیداری انجام شود براساس ضرورت و در چارچوب اجرای برجام است و ارتباط دیگری بیش از این نداریم.

معاون وزیر امور خارجه افزود: اگر لازم باشد در سطح کارشناسی یا در همین سطح براساس ضرورت ممکن است دیدارهای دوجانبه برای اجرای برجام داشته باشیم

لازم به ذکر است؛ ریابکوف صبح امروز در راس هیأتی و در سفری یک روزه، برای مشورت‌های سیاسی به تهران آمده است و مشورت‌های سیاسی ایران و روسیه در موضوعات متنوع به ویژه برجام جریان دارد

همچنین آندره گاننکو وابسته مطبوعاتی سفارت روسیه در تهران پیش‌تر گفتگو درباره مسائل دو جانبه تهران - مسکو را نیز از دیگر دلایل سفر ریابکوف به تهران اعلام کرده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 281211 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟