پسر ترامپ هم از  دخالت روسیه در انتخابات آمریکا خبر داشت / جنجال ساسی جدید ترامپ

رکنا سیاسی: پس از اینکه خانم ناتالیا وسلنیتسکایا یک وکیل روس مرتبط با کاخ کرملین از داشتن اطلاعاتی زیان بار درباره هیلاری کلینتون رقیب اصلی انتخاباتی ترامپ Trump خبر داده بود، این دیدار در 9 ژوئن 2016 بین دونالد ترامپ جونیور پسر بزرگ ترامپ با او در برج ترامپ در منهتن نیویورک انجام شده است.

به فاصله دو هفته پس از این دیدار، ترامپ موفق شد در کنوانسیون سراسری حزب جمهوریخواه نامزدی نهایی این حزب را به دست آورد. پسر ترامپ با قبول دیدار با این وکیل روسی گفته در این دیدار هیچ اطلاعاتی درباره هیلاری کلینتون مبادله نشده است.

این ادعا در حالی از سوی پسر ترامپ مطرح شده که بر اساس گزارش نیویورک تایمز موضوع محوری آن دیدار درباره #انتخابات بوده و به همین خاطر جارد کوشنر داماد ترامپ و پال مانافورت مدیر وقت ستاد انتخاباتی ترامپ هم در آن حضور داشته است. سخنگوی تیم حقوقی ترامپ در واکنش به این گزارش اعلام کرده دونالد ترامپ از انجام آن ملاقات خبر نداشته و در آن شرکت نکرده است.

وسلنیتسکایا نیز در واکنش به این گزارش نیویورک تایمز اعلام کرده که در آن دیدار هیچ بحثی درباره انتخابات مطرح نشده و موضوع آن دیدار لغو برنامه پذیرش فرزند خواندگی از روسیه از سوی پوتین بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 280749 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟