رسانه‌ها مخالف دولت علائم توسعه یافتگی را نشان دهند

رکنا سیاسی: پروانه مافی اظهار کرد: وقتی رئیس‌جمهور با رای اکثریت قاطع مردم انتخاب می‌شود قاعده همه دنیا چه در جوامع پیشرفته و چه در جوامع در حال توسعه این است که همان روزی که فرد موفق به کسب آرای بیشتر می‌شود به او تبریک می‌گویم و دشمنی‌ها و رقابت‌های انتخاباتی به سرعت کنار گذاشته می‌شود و کار و فعالیت آغاز می‌شود.اینها علائم توسعه یافتگی است که متاسفانه هنوز ما به این مرحله نرسیده‌ایم.

وی افزود: البته در بین اکثریت جامعه این اتفاق افتاده اما در مجموع سیاسیون چنین چیزی دیده نمی‌شود. وقتی گروهی در انتخابات رای اکثریت را به دست آورده و فعالیت را آغاز کرده‌اند معنی ندارد که عده دیگر ی به هر دلیلی بخواهند این گروه را تخریب کنند؛ چرا که کاندیدای مورد نظرشان رای نیاورده است. چنین خسارتی، خسارت عمومی و ملی است و کشور و مردم از آن صدمه می‌بینند.

مافی گفت: رقابت‌ها باید بعد از انتخابات تمام و به رفاقت تبدیل شود البته این موارد هم نسبت به سالهای گذشته کمتر شده و افراد کم کم درک می‌کنند که باید خود را با شرایط سازوگار کنند

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: توصیه من به رسانه‌های مخالف جریان دولت این است که خود را با شرایط وفق دهند و علائم توسعه یافتگی در خود را نشان دهند و تمرین کنند که شرایط را بپذیرند اگر این اتفاق بیفتد آن‌ها حتما توفیقاتی پیدا می‌کنند که شاید در دولت موافق خودشان این توفیقات را پیدا نمی کردند.

وی در پایان گفت:‌ رسانه‌های مخالف دولت دست از رفتارهای ناشایست و صدمه زدن به دولت، رئیس‌جمهور و کابینه بردارند؛ چرا که قطعا چنین اقداماتی برای آن‌ها باعث رشد نخواهد بود و اتفاقا چنین رویکردی از سوی آن‌ها برای دولت هم علامت مثبت و بهتری است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 280222 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟