جزئیات دیدار روحانی با اعضای فراکسیون امید

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران، با اشاره به دیدار روحانی با اعضای فراکسیون امید، گفت: برگزاری جلسه امروز نمایندگان مجلس با رئیس‌جمهور در فضای صمیمانه‌ای برگزار و دغدغه‌ها طرح شد.

وی افزود:‌ نمایندگان حامی دولت در مجلس دهم از فراکسیون‌های مختلف امروز صبح در مجلس نشست صمیمی با رئیس‌جمهور در ساختمان مشروطه داشتند. فراکسیون‌های حامی دولت علاقمند بودند که رئیس‌جمهور توضیحاتی را درباره شرایط عمومی کشور، وضعیت اقتصادی و سیاسی وضعیت بین‌الملل و تاثیرات برجام به اطلاع نمایندگان حامی دولت برساند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور همچنین یادآور شد: در این نشست صمیمی آقای عارف مطالبی را از قول نمایندگان مطرح کردند و آقای رئیس‌جمهور هم به مسائل انجام شده و گشایش‌های بعد از برجام اقدامات انجام شده شرایط اقتصادی و عملکرد دولت پرداختند.

وی ادامه داد: در بخش‌هایی هم آقای روحانی رویکردهای آینده به عنوان نامزد ریاست‌جمهوری را مطرح کردند و بعد از جلسه هم برخی نمایندگان مسائل منطقه‌ای داشتند که از رئیس‌جمهور پرسیدند و ایشان هم پاسخ داد.

امیری خاطرنشان کرد: خوشبختانه جلسه امروز در فضای بسیار خوب و صمیمی برگزار شد که از برگزارکنندگان این جلسه فراکسیون مستقلان ولایی، فراکسیون امید و کلیه نمایندگانی که بانی جلسه بودن شرکت کردند و در جهت ارتقاء مجلس گام مهمی بود، تشکر می‌کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 263712 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟