ابراهیم رییسی : با وجود پیشرفت‌ها امروز با مشکلات فراوان روبه رو هستیم

حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی شامگاه دیروز با حضور در حسینیه اباعبدالله الحسین (ع) در جمع مردم کرمانشاه با بیان اینکه کشور ما به برکت رشادت جوانان و مردان و زنان این خطه، اجازه تجاوز Rape به این سرزمین را نداده است، گفت: آنچه سایه جنگ را از سر کشور برداشته است، حماسه آفرینی، رشادت، ایستادگی و مقاومت شما باعث شده است که سایه جنگ از سر کشور برداشته شود.

وی با بیان اینکه هرجا با روحیه انقلابی و جهادی جلو رفتیم به پیروزی و موفقیت و پیشرفت رسیده‌ایم، گفت: عرصه های ارزشمندی را کشور ما با مدیریت جهادی توانسته پشت سر بگذارد تا همه دنیا انگشت به دهان بمانند که چگونه این ملت توانسته است به چنین جایگاهی دست یابد و همین پیشرفت ها بوده که اقتدار ما را در عرصه جهانی فراهم آورده است.

رییسی افزود: اما با وجود چنین پیشرفت‌هایی امروز با مشکلات فراوان روبه رو هستیم و آنچه ما شاهدش هستیم این است که با وجود سرمایه های کشور و نیروی انسانی خلاق و مبتکر که می تواند از مشکلات کشور گره گشایی کند، در این وضعیت قرار داریم.

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: باید از تصدی گری دولت در اقتصاد کاسته شود و به نظارت و هدایتش افزوده شود، اگر این تصدی گری ادامه پیدا کند با همین وضعیتی مواجه می شویم که در آن قرار داریم.

وی ادامه داد: اگر نقدینگی که در کشور ایجاد شده است خرج تولید می شد درست بود اما اینکه نقدینگی که دولت ایجاد کرده به دست عده‌ای خاص داده شود و آنها هم این نقدینگی را در بانک ها بگذارند و سودش را استفاده کنند، وضعیت می شود همین.

رییسی گفت: ما معتقدیم اگر تنها به دو نفر از بدهکاران بانکی بگوییم پولهایی که گرفته اید و وام هایی که برداشته اید باز گردانند، آن وقت می بینیم که مشکل تامین تسهیلات ازدواج جوانان حل می شود. مسکن مهر مشکلاتی در بخش بهداشت و آموزش داشت که برایش پیش بینی های لازم انجام نشده بود اما چرا به جای حل این مشکلات کل پروژه را تعطیل کردید؟

وی با بیان اینکه ما معتقدیم در کشور منابع وجود دارد اما مشکل از مدیریت است، گفت: ما در این مدت با نظر کارشناسان آمایش سرزمینی کردیم و مشکلات استان ها و از جمله کرمانشاه را بررسی کردیم و یک عزم و اراده جدی می خواهد که از سرمایه های کشور و نیروی انسانی برای حل مشکلات استفاده کرد.

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: می‌شود یارانه دهک های پایین جامعه را می‌شود افزایش داد و نسبت به طبقات بالا هم که مالیات شان را نمی‌دهند و فرار Escape مالیاتی دارند را باید آورد پای میز محاکمه و پرسید شما چرا مالیات نمی دهید؟ شمایی که قاچاق Contraband کالا می کنید و مالیاتی نمی‌دهید. در همین استان می شود کارهایی را انجام داد چرا باید استان کرمانشاه از بالاترین میزان بیکاری رنج ببرد؟ آیا حق این استان همین است؟ این استان ظرفیتی برای بهبود شرایط ندارد؟

وی گفت: باید امکان اینکه اگر کسی در سیستم دستش را کج بگذارد از میان برود و خود سیستم باید طوری طراحی شود که به محض اینکه این اتفاق افتاد، آلارم سیستم به صدا دربیاید.

رییسی افزود: ما می گوییم امکان بازگرداندن کارگاه های نیمه فعال و تعطیل شده در دولت به کارگاه های فعال فراهم است تا جایی که دیگر کارگاه تولیدی غیرفعالی در کشور وجود نداشته باشد.

وی تصریح کرد: وضعیت ما باید این باشد که مواد خام را بفروشیم؟ در حالی که می‌شود همین نفت را که به آسانی می‌فروشیم را در پالایشگاه‌ها به شرایطی برسانیم که ارزش افزوده‌ای بر آن مترتب شود و بعد آن را به فروش برسانیم.

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: آنچه که می گویم شرایط آرمانی نیست، قابلیت عملی شدن هم دارد و اگر نه، اینکه جمعیت کمیته امداد و بهزیستی را هر روز بیشتر کنیم که هنر Art نیست.

وی در پایان گفت: اگر همه گروه‌ها و جریانات به نفع مردم فکر کنند من معتقدم که در این انتخابات وضعیت برای تغییر شرایط مردم دگرگون می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

انتقام با اقدام شیطانی از 7 زن / اولین گفت‌وگو با قاتل سریالی زنان‌ گیلان را بخوانید + عکس

بلایی که سروش در خلوت شیطانی بر سر دختر 20 ساله آورد / حالا فهمید او در نوجوانی در دام مرد شیطان صفت افتاده بود و ...

وقتی امیر را در خانه کبری دیدم از خود بی خود شدم و ...

شرط عجیب تاجر فرش در سن 65 سالگی برای زن چهارمش / آفتاب پرستی مهشید زندگی ام را خراب کرده است!

سرنوشت مرگبار زن صیغه‌ای یک مجرم فراری / گلوله پلیس تهران در تعقیب این مجرم زن جوان را کشت

قاتل زنم را صبح وقتی از خانه خارج شدم دیدم / او همکار زنم بود و نمی دانستم باهم قرار داشتند ...

قدرت نمایی احمقانه مرد مست در برابر خانه دختر موردعلاقه اش / یک تن کشته و 6 نفر زخمی شدند

اقدام هولناک مردی که تحمل زیبایی نامزدش را نداشت+ عکس

هویت جسد نوزاد کشف شده در نارمک ناشناس ماند!

بلایی که دختر جوان سر دختر عمویش آورد

حادثه وحشتناک برای عادل باوی قهرمان پرورش اندام در اهواز+عکس

دستگیری عامل مرگ دختر دانشجو در جهرم

خودکشی تلخ دختر آبادانی و مرد خرمشهری

مامور ویژه در رآهن تهران دستگیر شد / این مرد با این عنوان کلاهبرداری می کرد+عکس

داماد جشن عروسی را به خاطر گیاه خوار بودند عروس خانم ترک کرد

عروس هایی که مسلح به اتاق حجله می روند!

ناگفته های تلخ دختر کرجی / بلایی که دوست پسر مادرم سرش آورد+عکس

پدربزرگ جهان در سن 146 سالگی درگذشت+ عکس

اقدام وحشیانه 2 مرد با مریم که تنها زندگی می کرد+ عکس

پزشکان از جراحی این مرد می ترسند/ 75 سوزن در گردن و بدن این مرد در حرکت هستند +تصاویر

راز ربوده شدن 2 دانش آموز پنجم ابتدایی در ماهشهر

کوله پشتی راز قتل مدیر عامل زن را لو داد / اعتراف شوم کارمند دلباخته

سرنوشت تلخ این دختر زیبای مشهدی را بخوانید+ عکس

شلیک مرگبار به مادر دخترش در بازار اسلام آباد غرب

ماشین بازیکن فوتبال لیگ برتری را آتش زدند+عکس

مردان مرموز پارتی مختلط شبانه را به رگبار بستند+ تصاویر

این مرد شیطان صفت تا آخر عمر در زندان می ماند+ تصاویر

اقدام زشت یک گردشگر در قلعه شاداب دزفول

 

کدخبر: 261725 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟