سلامت جسم و روح با یشم سبز

یشم سبز خواص فوق العاده ای را برای سلامت جسم و روح به همراه دارد و برای پوست نیز مفید است.

به گزارش رکنا ، در غرب سنگ های قیمتی، مانند:الماس و یاقوت, بالاترین نماد وضعیت را نشان می دهند. اما در چین, این یشم است که نماد وضعیت, معنویت, خلوص و سلامت را بیش از 9000 سال است که نشان می دهد. ارزش فرهنگ چینی برای یشم سبز را نمی توان دست کم گرفت، احترام به این سنگ در طول تاریخ دیده شده است و تا این روز برای دوام، خلوص، رنگ، سختی و بیشتر از همه به خاطر زیبایی و قدرت آن باارزش بوده است.

اگر استرس دارید سنگ یشم استفاده کنید

ضد استرس و ضد اضطراب – آرامش بخش – سنگ صلح و دوستی – از بین برنده‌ ترس

سنگ یشم به عنوان سنگ حامی به کار می‌رود و به همراه داشتن یشم و یا قرار دادن در محل کار یا گوشه‌ای از اتاق نیرو‌های منفی را از محیط دور می‌کند و شادی و آرامش خاصی به روح می‌بخشد.

مظهر صلح و آرامش و محترم‌ترین سنگ در شرق، محافظ در برابر امواج منفی، رفع نگرانی ضدافسردگی، آرامش بخش، ایجاد خوش شانسی، رونق کسب و کار، عشق ورزی

خواص درمانی سنگ یشم (جید):

در درمان تشنج و بیماری‌های ریه و بیماری‌های پوستی موثر است.

سنگ یشم مناسب برای تسهیل دوران بارداری و زایمان می‌باشد.

بر گردن آویختن یشم به طوری که در برابر معده قرار گیرد، سبب تقویت معده می‌گردد و ناراحتی‌های معده را درمان می‌کند، هم چنین برای درمان ضعف و امراض کلیه و سنگ کلیه موثر است و نیز سبب تنظیم سوخت و ساز بدن و تعادل بدن می‌شود. سنگ یشم قلب و دستگاه گردش خون را تقویت می‌کند و برای درمان مشکلات قلبی مناسب است و همچنین مفید برای یبوست و نفخ می‌باشد.

جهت درمان سردرد‌های مزمن و میگرن قطعه‌ای سنگ یشم را ابتدا در نور آفتاب قرار داده و سپس آن را به مدت ۱۵ دقیقه بر روی چاکرای ششم (پیشانی بین دو چشم) خود قرار دهید.

در حالات التهابی بدن، یک اثر آرام بخش دارد و به دستگاه عصبی آرامش می‌دهد

یشم یک ترمیم کننده قوی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 666329 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟