افزایش ایمنی بدن با این میوه پاییزی

به گزارش رکنا، وطن دوست در این باره اظهارکرد: خرمالو میوه ای با طبع گرم، پر کالری و سرشار از انواع ویتامین‌های آ، ب، املاح و کلسیم، گوگرد، آهن، فسفر، پتاسیم و روی است.

وی با بیان اینکه مصرف خرمالو سبب تقویت لثه می شود، افزود: خرمالو میوه معجزه‌آسایی است که در افزایش بینایی، شفافیت پوست و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها تاثیر بسزایی دارد.

وطن دوست ادامه داد: خرمالو سرشار از آنتی اکسیدان است که در برابر بیماری‌های مختلفی نظیر بیماری‌های قلبی عروقی و سرطان‌ها ایمنی ایجاد می‌کند.

وی به وجود فیبر فراوان این میوه اشاره و خاطرنشان کرد: خرمالو دارای فیبر بسیار بالایی است که یبوست در افراد را برطرف می کند و همچنین به دلیل پتاسیم و منیزیم بالا با کلسترول و فشارخون بالا مقابله می‌کند.

وطن دوست با اشاره به چربی و نمک پایین این میوه گفت: خرمالو حاوی کاتچین است که خواص ضد عفونی، ضد التهاب و ضد خونریزی دارد.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط کنونی و نیاز افراد به تقویت سیستم ایمنی بهتر است از مصرف این میوه پرخاصیت غافل نشویم و آن را در برنامه روزانه و هفتگی خود بگنجانیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 639654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟