لزوم درست هزینه شدن منابع بیمه سلامت

به گزارش رکنا، محمد مهدی ناصحی، اظهار داشت: سازمان بیمه سلامت از جمله جایگاه‌های مهم و اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در ارائه خدمت به مردم به عنوان پشتیبان امر سلامت حضور دارد تا در نهایت بتواند پرداخت از جیب مردم را کاهش دهد.

وی بر موضوع عدالت و ساماندهی توزیع منابع سلامت و امور مربوط به پیشگیری و درمان اشاره و بیان کرد: باید بتوانیم در حوزه عدالت در سلامت، تأمین منابع و پشتیبانی از مردم به خصوص اقشار کم درآمد، مشکلات و مسائل موجود را با همکاری هر چه بیشتر برطرف کنیم.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از برنامه ریزی برای ارتقا انگیزه و نشاط بیش از پیش در سازمان نیز سخن گفت و افزود: تمام فعالیت‌های سازمان به طور دقیق رصد می‌شود لذا مسئولیت و تکلیف ماست که اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهیم و به راحتی از مسائل عبور کنیم.

ناصحی ادامه داد: لازم است منابعی که در اختیار داریم را درست هزینه کرده و منابع پایداری برای سازمان ایجاد کنیم و تکریم ارباب رجوع و ایجاد انگیزه برای کارکنان را از اولویت‌های اصلی سازمان قرار دهیم.

وی، موضوعاتی که از نظر بیمه‌ای و رسیدگی به امور مردم به خصوص در زمینه پیشگیری و آموزش همگانی و سطح یک در اولویت است را نیازمند ساماندهی دانست و با اشاره به اینکه توجه به این موضوع در نهایت کاهش هزینه‌های سازمان را در پی خواهد داشت، گفت: این پتانسیل در مجموعه‌های علمی و اجرایی ما وجود دارد و می‌توانیم با افزایش سواد سلامت مردم، در این حوزه گام‌های مؤثر برداریم.

ناصحی در پایان خاطر نشان کرد: بحث نظام ارجاع و پزشک خانواده را همگام با وزارت بهداشت در سطح یک اجرا می‌کنیم و در ساماندهی نظام ارجاع سطح ٢ و ٣ نیز در دستور کارمان قرار دارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 629666 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟