جوانسازی صورت با تزریق ژل

یکی از موثرترین روش ها تزریق ژل است که به حجیم شدن پوست کمک می کند.نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که تزریق ژل در نقاط مختلفی از صورت مانند لب،چانه،گونه و از بین بردن چین و چروک ها ،خط اخم،فرم دادن بینی ،از بین بردن خط های اطراف لب و ... می تواند انجام شود.

مزیت استفاده از ژل

در گذشته افراد مجبور بودند برای جوان سازی پوست خود تن به عمل های جراحی بدهند. که هم هزینه بسیار زیادی داشت و هم درد زیادی را با خود به همراه داشت. دلایل بسیار زیادی وجود دارد که باعث شده تزریق ژل در میان خانم ها و آقایان بسیار پرطرفدار باشد.در اینجا به چند مورد آن اشاره می کنیم. یکی از مهمترین آنها این است که به محض زدن ژل شما می توانید نتیجه آن را ببینید.دلیل دیگر آن این است که دوران نقاهت ندارد و می توانید مثل روال عادی کارهای روزمره خود را انجام دهید. و در آخر می توان به این موضوع اشاره کرد که می توان در یک جلسه و در مدت زمان کوتاه این کار را انجام داد.

مدت زمان ماندگاری ژل ها

برای تزریق ژل اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید انتخاب یک کلینیک تخصصی پوست و مو است که معتبر باشد و مطمئن باشید که از بهترین برندهای ژل برای شما استفاده  می کنند.برند ژل در ماندگاری آن بسیار تاثیر دارد. نکته بعدی ژنتیک افراد است که باعث می شود ماندگاری آن در افراد مختلف متفاوت باشد.

تفاوت فیلر لب با ژل لب

جوانسازی صورت با تزریق ژل

حتما برای شما این  سوال  ایجاد شده که تفاوت فیلر لب با ژل لب چیست ، فیلرها حجم بافت از دست رفته را به شما باز می گردانند وبا بافت پوست شما کاملا همخوان هستند. . مواد  تشکیل دهنده فیلرها هیالورونیک اسیدها هستند که برای رطوبت رسانی هستند و به همین دلیل  فیلرها برای جوان سازی واز بین بردن چین و چروک و ژل ها برای فرم دادن به لب ها به  کار می روند مثلا افرادی که فرم لب نامناسبی دارند که باعث شده زیبایی چهره آنها کمتر شود از این روش استفاده می کنند.باید این نکته  را در نظر داشت که ژل ها خود به نوعی از خانواده فیلرها هستند.

راهی مناسب برای از بین بردن خط اخم

علاوه بر تزریق ژل راه های زیادی برای جوانسازی پوست وجود دارد. یکی دیگر از این راه ها تزریق بوتاکس است. بیشترین تزریق ها در ناحیه ابرو انجام می شود.به دلیل اینکه تزریق  بوتاکس در ابروها باعث ازبین رفتن خط اخم در چهره شما می شود. جالب است بدانید این کار از طریق فلج کردن عضلات صورت می گیرد که باعث می شود عضلات حرکت نکنند و چین و چروکی ایجاد نشود.  برای ماندگاری بوتاکس  ابرو باید گفت اگر به طور منظم  این کار انجام شود نتیجه بهتری خواهد داشت. با توجه به ژنتیک افراد و شرایط هر فرد زمان ماندگاری آن متفاوت است

کدخبر: 613694 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟