قاسمی: هنوز محدودیت‌های جدید کرونایی در کشور اعمال نکرده‌ایم

کرونا / به گزارش رکنا، حسین قاسمی دبیر ستاد اجتماعی و انتظامی مقابله با کرونا، درباره نحوه اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در کشور گفت: اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا شکل می‌گیرد. استان‌های قرمز باید پیشنهادهایشان را درباره اعمال محدودیت‌ها به ستاد مقابله با کرونای استانی مطرح کنند. پیشنهاد محدودیت‌ها بعد از بررسی و اتخاذ تصمیمات، به کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی کرونا ارسال می‌شود و بعد از جمع‌بندی برای تصمیم‌گیری به ستاد ملی کرونا می‌رود و در صورت تایید پیشنهادها از سوی رئیس جمهور، محدودیت‌ها اعمال می‌شوند.

او درمورد محدودیت‌های تازه در استان‌های قرمز کشور گفت: تا این لحظه محدودیت‌های جدیدی را در کشور برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعمال نکرده‌ایم.

قاسمی درباره مصوبه مجازات افرادی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند گفت: در سه جلسه قبلی ستاد ملی کرونا دستور مجازات در سه حوزه اصناف، حوزه مردمی و حوزه ادارات تصویب شد و اکنون این اقدام در سه حوزه در حال انجام است و مسئولیت روند اجرایی این موضوع با وزارت بهداشت است.

دبیر ستاد اجتماعی مقابله با کرونا گفت: ما با بیماری روبه رو هستیم که رفتار‌های قابل پیش بینی ندارد و قطعا تصمیماتی که گرفته می‌شود متناسب با شرایط تغییر بیماری و روند شیوع و ابتلا آن خواهد بود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 607280 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟