موچرب ها حتما این خبر را بخوانند

به گزارش رکنا ، یکی از مشکلات اغلب خانم‌ها در فصل تابستان چرب شدن موهای‌شان است. اولین راه حلی که برای از بین بردن چربی مو به ذهن هر خانمی می‌رسد، شست‌ و‌شوی مداوم و هر روزه موهاست. اما شستن روزانه‌ ممکن است، به ریشه موهای شما آسیب برساند.پس راه حل چیست؟ در ادامه به شما ،چند روش از بین بردن چربی موهای سرتان را خواهیم گفت.

شامپوی خشک

این مدل شامپو احتیاج به شست‌ وشو ندارد. هنگام مصرف باید آن را در فاصله ۲۰ سانتی‌متری از سر خود اسپری کنید و بعد از 2دقیقه با استفاده از حوله، موهای خود را تمیز کنید . در حقیقت این مدل شامپو مخصوص جذب چربی‌ها و روغن از سطح موی سر شماست.

پودر بچه

پودر بچه قبل از آمدن شامپوی خشک به بازار مورد استفاده اغلب خانم‌ها بود. این پودر دقیقاً همان کار شامپو خشک را انجام می‌دهد.کافی است کمی از پودر بچه را بین موهای خود بپاشید و از شر چربی موی خود خلاص شوید. با این کار به نظر می‌رسد شما تازه موهای خود را شسته‌اید.

پودر ذرت، پودر کاکائو

شامپوی خشک و پودر بچه ندارید؟ نگران نباشید؛ می‌توانید از نوع خانگی آن یعنی پودر ذرت یا پودر کاکائو استفاده کنید.

اگر موهای‌تان روشن است، پودر ذرت را انتخاب کنید اما اگر موهای قهوای تیره دارید، پودر ذرت و پودر کاکائو را با یکدیگر مخلوط کنید و در بین موهای خود بپاشید. این ترکیب علاوه بر از بین بردن چربی سر، باعث می‌شود موهای‌تان بوی بسیار خوبی پیدا کند.

سشوار کشیدن

اگر از یک جلسه ورزش نفس‌گیر، بیرون می‌آیید و موهای‌تان حسابی عرق کرده، سریع ترین روش از بین بردن چربی، سشوار کردن است. البته این روش بیشتر برای موهایی که بعد از یک فعالیت بدنی چرب شده‌ یا عرق‌کرده‌اند، مناسب به نظر می‌رسد.

حوله‌های کاغذی

کاربرد حوله‌های کاغذی، فقط به عنوان دستمال سفره و در آشپزخانه نیست. این حوله‌ها به‌گونه ای طراحی شده‌اند که چربی و روغن را از سطوح، پاک می‌کنند. اگر در خانه هیچ کدام از مواد گفته شده را نداشتید، از حوله‌های کاغذی به عنوان آخرین گزینه برای از بین‌بردن چربی موی سر خود استفاده کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595205 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟