قدردانی یک خطیب معروف از مدافعان سلامت

به گزارش رکنا،  حجت‌الاسلام سیدحسین مومنی، استاد حوزه علمیه و سخنران مذهبی طی پیامی از مدافعان سلامت ایران تشکر و قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله رب العالمین

قال مولانا الامام الحسین علیه السلام: مَنْ نَفَّسَ کُرْبَةَ مُؤْمِنٍ فَرَّجَ اَللَّهُ عَنْهُ کُرَبَ اَلدُّنْیَا وَ اَلْآخِرَةِ

حضرت امام حسین (ع) فرمودند: هر کس اندوهی را از دل یکی از اهل ایمان بزداید، خداوند متعال غصه های دنیا و آخرت او را برطرف خواهد نمود. کشف الغمه/ جلد۲/ صفحه ۲۹

اکنون که مدتی است ایران اسلامی و مردم عزیز ما، مشغول مبارزه و مقابله‌ همه جانبه با ویروس منحوس کرونا هستند؛ برخود لازم می‌دانم که از مجموعه‌ کادر درمانی کشور، پزشکان و پرستاران محترم، گروه‌های جهادی حاضر در این عرصه؛ به‌ویژه طلاب و دانشجویان که مانند هر زمان دیگری، مخلصانه و جان بر کف در کنار مردم عزیزمان و در اولین صف این رزمایش مقدس هستند، تشکر و قدردانی نمایم و قدردان زحمات شبانه‌روزی آنان باشم.

اینجانب همچنین از درگاه لطف و رحمت حق‌تعالی برای مبتلایان به این بیماری، طلب شفاء و بهبودی داشته و برای درگذشتگان، غفران و رضوان الهی را مسئلت می‌نمایم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 556720 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟