معجون موثر در درمان آنفلوآنزا

به گزارش رکنا ، ترکیب "سیر وعسل"یک روش درمانی طبیعی برای رفع بیماری هاست، شما می‌توانید این ترکیب فوق العاده را تهیه و از مزایای درمانی آن برای ارتقای سلامت استفاده کنید.

دکترعبد الرضا نوروزی متخصص تغذیه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ترکیب "سیر و عسل" را می‌توان برای مبارزه با سرماخوردگی و آنفولوآنزا، سم زدایی بدن، تقویت سیستم ایمنی و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد.

او تصریح کرد: معجون سیر و عسل باعث انرژی بخشیدن به بدن شده و باعث می شود برای فعالیت های روزمره سرحال باشید و انرژی کافی را داشته باشید، بیشتر چربی های موجود در غذاها به عنوان یک منبع مصرف شده در بدن ذخیره و باعث اضافه وزن می شوند.

این متخصص تغذیه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اما معجون سیر و عسل با به کارگیری چربی های ذخیره شده و با سوزاندن آن، انرژی فعالیت روزانه بدن ما را فراهم کرده و با کاهش وزن تدریجی از چاقی پیشگیری می کند.

نوروزی افزود: ترکیبات گوگردی سیر، زمانی که با عسل مخلوط می‌شود، برای سیستم گردش خون بسیار مفید است، از لخته شدن خون و اختلالاتی مانند ترومبوز و رگ‌های واریسی جلوگیری می‌کند.

او ادامه داد: فشارخون بالا یک بیماری است که می‌تواند سلامت قلبی و عروقی را تهدید کند، برای کنترل کردن آن به طور طبیعی هرروز عسل و سیر را با معده خالی مصرف کنید.

این متخصص تغذیه گفت: سیر و عسل هردو با التهاب مبارزه می‌کند و می‌تواند به عنوان داروی آرتروز واحتباس (جمع شدن) مایعات و اختلالات استفاده شود.

طریقه مصرف سیر و عسل به این صورت است: یک پیمانه عسل ۳۳۵ گرم، ۱۰ حبه سیر و یک ظرف شیشه‌ای در دار تهیه کنید؛ حبه‌های سیر را به قطعه‌های کوچکی خردکنید یا آن را با یک دستگاه سیر فشار دهید، عسل را داخل ظرف شیشه‌ای بریزید و با سیر هم بزنید، در آن را ببندید و به مدت یک هفته در مکان تاریک قرار دهید پس از گذشت هفت روز، شربت غنی و سالمی خواهید داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 537237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟