لاغری فوری سه سوته/تکنیک های کالری سوزی سریع

وقتی نوبت به کاهش وزن می رسد، ورزش تبدیل به امری ضروری می شود. اگر شما هم اشتیاق به کاهش وزن دارید پس این سه تغییر را در برنامه روزانه خود انجام دهید تا بیشتر کالری بسوزانید.

طلوع خورشید سلام

بیدار شدن برای ورزش صبحگاهی باعث می شود زنگ ساعت آزارتان دهد، اما این کار یک مزیت عالی دارد: ورزش صبحگاهی کالری بیشتری می سوزاند. تحقیقات نشان داده افرادی که صبح ورزش می کنند انگیزه بیشتری دارند و زمان بیشتری نیز به ورزش اختصاص می دهند. دلیلش این است که افراد در صبح هوشیارتر هستند و انرژی بالاتری دارند، اما ورزش عصر یا شب همراه با خستگی و فشاری است که در طول روز به شما وارد شده است. عادت کردن به ورزش صبحگاهی حتی کمک می کند دیگر ورزش را فراموش نکنید و همین به کاهش وزن نیز کمک می کند.

سرعت بگیرید

در بحث ورزش هوازی، دویدن بیشتر از پیاده روی به کاهش وزن کمک می کند چون کالری بیشتری می سوزاند، اما اگر فقط مقداری سرعت خود را افزایش دهید، بیشتر هم کالری می سوزانید. لازم نیست در طول ورزش پیوسته در حال دویدن باشید. به پیاده روی خود چند مرتبه دویدن با سرعت بالا اضافه کنید، این شوک باعث می شود بتوانید مقدار کالری بیشتری در طول تمرین و بعد از آن بسوزانید. همچنین به خاطر داشته باشید در حال پیاده روی دستهای خود را دائما حرکت دهید. با این کار 15 درصد بیشتر کالری خواهید سوزاند.

با ورزش قدرتی کالری بسوزانید

عضلات ، کالری بیشتری نسبت به چربی ها می سوزانند، پس هرچه بافت عضلانی بیشتری داشته باشیم، کاهش وزن آسان تر می شود. لازم نیست از همین الان به بخش بدنسازی باشگاه بروید، ورزش های قدرتی را در طول روز و بدون باشگاه رفتن انجام دهید. مثلا می توانید از این روتین ورزشی در آشپزخانه استفاده کنید. البته فراموش نکنید که حرکات قدرتی را متناسب با وزن بدنتان انجام دهید، گاهی با اضافه وزن بالا نمی توان هر حرکتی را انجام داد چون باعث می شود آسیب ببینید و تا مدت ها از ورزش محروم شوید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 470226 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟