کالری سوزی بیشتر در هوای خنک/10 راز سلامتی

کبد سمی:کم اشتهایی، تهوع، استفراغ و یا کم اشتهایی با بیماری کبد سمی در ارتباط هستند، در نتیجه تهوع، بیماران دارای کبد سمی ممکن است کاهش وزن را نیز تجربه کنند. لپتین هورمونی است که توسط بدن ترشح می‌شود تا باعث شود پس از خوردن احساس سیری کنید. بیماران دارای کبد چرب سطوح افزایش یافته‌ای از لپتین دارند که می‌تواند کم اشتهایی شان را نیز توصیف کند.

نوشیدنی‌های قندی:طبق نتایج مطالعه جدید، مادرانی که در طول بارداری زیاد نوشیدنی شیرین مصرف می‌کنند، کودک شان در سن هفت تا ۹ سالگی در معرض ریسک بالای ابتلا به آسم قرار دارد.

خوش بو شدن دهان:پس از بیدار شدن از خواب دهان حود را با محلولی تشکیل شده از یک قاشق چای خوری عسل، مقداری پودر دارچین و آب گرم غرغره کنید تا در طول روز مشکل بوی بد دهان نداشته باشید.

پیاده روی:کالری سوزی بیشتر با خنک شدن هوا، کمتر شدن احتمال آسیب‌دیدگی‌، بهتر شدن روحیه و آسان بودن پیاده روی از جمله فواید پیاده روی در سومین فصل از سال هستند.

میان وعده‌هایی سالم:پنیر کاتج، منبع پروتئین است که تمام اسید آمینه‌های ضروری را دارد، یعنی به آرامی هضم می‌شود و شما را بیشتر سیر نگه می‌دارد. پنیر کاتج، میان وعده‌ای کم کالری و کم کربوهیدرات است که حاوی کلسیم، ویتامین A، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم، سلنیوم و روی نیز است که به روش‌های مختلفی می‌توانید آن را مصرف کنید.

بیسکوئیت‌های سبوسدار:بیسکوئیت‌های سبوسدار و نیز اسنک‌های خوبی برای دیابتی‌ها هستند. بیسکوئیت سبوسدار سرشار از فیبر است که برای بین وعد‌ه‌ها مناسب است. حتما نوعی را تهیه کنید که با آرد کامل درست شده باشد.

سرطان مثانه:افراد سیگاری ۴ برابر احتمال ابتلا به سرطان مثانه در آنها بیشتر است.

تقویت فرزندان:کارشناسان به والدین توصیه می‌کنند برای تقویت فرزندان خود از قرص‌های مکمل ویتامینی معمولی استفاده کنند و در کنار مصرف مکمل غذایی، نظارت دقیق بر رژیم غذایی فرزندان خود و بازی در فضای باز و در مجاورت نور خورشید داشته باشند.

شانس درمان:تشخیص سرطان سینه در مراحل اولیه و استفاده از تکنیک‌هاى جدید درمانى و داروهاى جدید، بیش از ٩٠ درصد عمر بیمار را طولانی‌تر می‌کند.

کمبود کلسیم:بدن انسان به ویژه کودکان روزانه به هزار و ۲۰۰ میلی گرم کلسیم نیاز دارد، کمبود این ماده معدنی سبب تغییر شکل اندام مانند پای پرانتزی یا پای ایکسی در کودکان می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 335411 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟