بلیط هواپیما شیراز کیش چارتری بخریم یا سیستمی؟

سایت خرید بلیط هواپیما رسپینا در ادامه به این سوال پاسخ خواهد داد که بلیط هواپیما شیراز کیش را چارتری بخریم یا سیستمی و از کدام ایرلاین ها بهتر است بلیط را خریداری کنیم.

خرید بلیط هواپیما چارتر شیراز کیش

بلیط های هواپیما را می توان به دو گروه تقسیم بندی نمود: گروه اول بلیط هایی که توسط شرکت های هواپیمایی به صورت مستقیم به فروش میرسند که به آنها سیستمی گفته میشود و گروه دوم به بلیط هایی گفته میشود که توسط چارترکننده ها به صورت عمده از ایرلاین ها با قیمت ارزان خریداری شده و از طریق این شرکت ها به فروش می رسند. با مقایسه قیمت بلیط هواپیما شیراز کیش در پروازهای چارتری و سیستمی کاملا پی به تفاوت قیمت در آنها خواهید برد. در اغلب بازه های زمانی بلیط های چارتری ارزان تر از سیستمی بوده و به همین دلیل است که بسیاری از افراد این بلیط ها را معادل با بلیط ارزان هواپیما می دانند که یک تصور اشتباه است.

برخلاف بلیط های سیستمی، نرخ ها در بلیط های چارتری ثابت نبوده و در روزها و ساعات مختلف ممکن است با کاهش یا افزایش مواجه شوند. به طوریکه حتی ممکن است قیمت بلیط های چارتری بیشتر از سیستمی باشد. به عبارت دیگر، اینکه بلیط های چارتری همیشه ارزان هستند یک قانون نیست!

بلیط هواپیما شیراز کیش چارتری بخریم یا سیستمی؟

خرید بلیط پرواز کیش شیراز سیستمی

بلیط های چارتری و سیستمی هر یک دارای مزایا و نقاط مثبت خاصی هستند و اگر به دنبال این هستید که برای خرید بلیط هواپیما کیش شیراز پروازهای سیستمی را انتخاب کنید، لازم است بدانید که این بلیط ها قابل استرداد می باشند. این در حالیست که بلیط های چارتری قانون ثابت و مشخصی برای استرداد نداشته و چارترکننده ها درصد جریمه های متفاوتی را برای آنها ارائه می دهند. حتی ممکن است بلیط چارتر کیش شیراز غیر قابل استرداد باشد.

از دیگر مزایای انتخاب و خرید بلیط های سیستمی برای پرواز شیراز کیش و بالعکس می توان به تخفیف هایی اشاره نمود که برای بلیط کودکان ارائه میشود. لازم به ذکر است که قیمت بلیط کودکان کمتر از 12 سال تقریبا نیم بها محاسبه شده و به همین دلیل انتخاب و خرید این بلیط ها برای سفرهای خانوادگی گزینه مناسب تری خواهد بود.

به عنوان یک نتیجه گیری کلی نمی توان به طور دقیق مشخص نمود که کدام نوع بلیط را برای سفرهای هوایی انتخاب کنیم! برای انتخاب بلیط مناسب و بهتر باید به شرایط مسافران توجه داشت و با کمی مقایسه در نهایت ارزان ترین و بهترین بلیط پرواز را خریداری نمود.

خرید بلیط پرواز کیش شیراز کیش ایر

علاوه بر چارتری و سیستمی بودن بلیط، ایرلاین یا شرکت هواپیمایی که برای خرید بلیط انتخاب می کنید تاثیر بسیار زیادی بر قیمت بلیط دارند. به عنوان مثال، یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی که می توان برای سفر به کیش انتخاب نمود، کیش ایر می باشد. بلیط هواپیما شیراز کیش کیش ایر را می توانید در دو نوع چارتری و سیستمی خریداری کنید که تفاوت قیمت چشمگیری دارند. علاوه براین، بلیط های این هواپیما بر اساس کلاس پروازی تقسیم بندی میشوند و بلیط های اکونومی همیشه ارزان تر از نوع بیزینس خواهند بود. دلیل این تفاوت در قیمت، نوع صندلی ها و همچنین شیوه پذیرایی و امکاناتی می باشد که در طول سفر به مسافران ارائه می گردد.

کیش ایر از موفق ترین شرکت های هواپیمایی داخلی می باشد که فعالیت خود را از سال 1371 آغاز نموده است و مقر اصلی آنها فرودگاه کیش می باشد. ناوگان هوایی این ایرلاین شامل 10 فروند هواپیمای ام دی 800 و فوکر 100 و 50 می باشد و دارای دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس یا تجاری می باشد.

بلیط هواپیما شیراز کیش چارتری بخریم یا سیستمی؟

خرید بلیط هواپیما شیراز کیش ایران ایر

از دیگر بلیط هایی که با تقاضای زیادی مواجه می باشند، بلیط پرواز شیراز کیش ایران ایر است که از معتبرترین و قدیمی ترین شرکت های هواپیمایی داخلی محسوب می گردد. پروازهای ایران ایر همگی از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و در دو گروه چارتری و سیستمی ارائه میشوند. دلیل تفاوت در قیمت بلیط های این ایرلاین در مسیر شیراز کیش و بالعکس، علاوه بر چارتری یا سیستمی بودن بلیط، تا حد زیادی به کلاس نرخی آن نیز بستگی دارد. لازم به ذکر است که بلیط های ایرلاین هما در دو کلاس نرخی اکونومی و هما کلاس ارائه می گردد که اکونومی ارزان تر بلیط را ارائه می دهد.

از جمله مزیت های پروازهای کیش ارائه شده توسط ایران ایر، علاوه بر کیفیت مطلوب پروازها و هواپیماهای آن می توان به ارائه تخفیف برای خرید بلیط جانبازان و خانواده های ایثارگران اشاره نمود. ایران ایر، ماهان و آسمان از معدود شرکت های هواپیمایی می باشند که امکان خرید اینترنتی بلیط جانبازان را با تخفیف فراهم نموده است.

خرید بلیط هواپیما شیراز کیش ارزان  

برای خرید بلیط های ارزان قیمت کیش شیراز، علاوه بر توجه به نوع پرواز و همچنین بازه زمانی، می توانید بلیط را از شرکت های هواپیمایی مختلف از قبیل آتا، فلای پرشیا و معراج انتخاب نمود. با خرید اینترنتی بلیط هواپیما این فرصت برایتان فراهم خواهد شد تا نرخ ها را در ساعات و روزهای مختلف سال با هم مقایسه نموده و در نهایت بهترین و ارزان ترین بلیط را انتخاب و خریداری کنید.

بلیط ارزان هواپیما رسپینا

رسپینا از جامع ترین سایت های ارائه دهنده خدمات متعددی از قبیل خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی چارتری و سیستمی می باشد که تمام پروازهای داخلی و پروازهای بیش از 950 ایرلاین خارجی را پوشش می دهد. تمام خدمات این مجموعه از قبیل خرید بلیط اتوبوس، بلیط قطار داخل و خارجی و رزرو هتل داخلی و خارجی از طریق اپلیکیشن اندروید و IOS رسپینا نیز در دسترس بوده و از امکان استرداد آنلاین و پشتیبانی 24 ساعته برخوردار می باشند. با رسپینا روی زمین نمی مانید...

کدخبر: 620384 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟