هواپیما برای سفر در ایام کرونا امن‌تر است

در این میان اما هدف سفر نیز تعیین‌کننده است. به این دلیل که برخی از سفرها نظیر سفرهای کاری، پزشکی و تحصیلی گریزی از بستن بار سفر برای افراد باقی نمی‌گذارند و افراد را ناچار به قدم گذاشتن در راه می‌کنند. اما سوال اینجاست که کدام وسیله نقلیه می‌تواند سلامت افراد را در طول سفر بهتر ضمانت کند؟ در پاسخ به این سوال از ماشین‌های شخصی که بگذریم، براساس نظرسنجی اسنپ‌ تریپ استقبال مردم از مسافرت با هواپیما نسبت به مسافرت با قطار و اتوبوس بیشتر بوده است. دلیل این موضوع را می‌توان به زمان کمتری که برای رسیدن به مقصد در سفرهای هوایی صرف می‌شود نسبت داد. گذشته از اینکه فرد در سفرهای هوایی زمان کمتری را در کنار سایر افراد می‌گذراند، عموما در سفرهای داخلی نیاز به تغذیه و استفاده از سرویس بهداشتی در حین سفر پیدا نمی‌کند.

اما با توجه به رکود حاصل از شیوع کرونا و پررنگ شدن دغدغه اقتصادی سفر این موضوع نیز اهمیت پیدا می‌کند که افراد از چه طریقی می‌توانند بلیط هواپیما را ارزان‌تر بخرند. در همین زمینه اسنپ‌تریپ با درک شرایط فعلی و برای پاسخگویی به نیاز مسافران شرایطی را ترتیب داده تا افراد بتوانند بلیط هواپیما را از اسنپ تریپ ارزان‌تر از سایر تأمین کننده‌ها تهیه کنند. این شرایط به خصوص در پاییز که هر ساله با موج جدیدی از سفر همراه است اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

داده‌کاوی‌ها نشان از افزایش سفر به مناطق جنوبی کشور با شروع فصل سرد دارد، از همین رو می‌توان نوید داد که مسافران می‌توانند بلیط هواپیما اهواز تهران و بالعکس را با بهترین قیمت از اسنپ تریپ خریداری کنند. همچنین با نزدیک شدن به پایان ماه صفر که هر ساله قرین می‌شود با سفر ایرانیان به مشهد مقدس، افراد می‌توانند در صورت عزم برای سفر سالم و ایمن بلیط هواپیما مشهد تهران و بالعکس را از اسنپ تریپ خریداری کنند.

 

کدخبر: 616143 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟