در این مطلب می خواهیم علاوه بر یک راهنمای اجمالی در مورد خرید بلیط به تهران، چند هتل مناسب با کاربری متفاوت را نیز به شما معرفی کنیم تا برای سفرهای آینده خودتان انتخاب متفاوتی داشته باشید و در وقتتان صرفه جویی کنید.

قطار

قطار ایده آل ترین گزینه برای سفری اقتصادی

اولین سؤالی که در ذهنمان شکل می گیرد این است که چرا باید بلیط قطار تهران بخریم و چه قطاری بهتر است؟!

پاسخ به این سؤال کمی دشوار است، چون همه چیز به سلیقه شخصی افراد مربوط است. با این حال فاکتورهایی در تصمیم گیری شما تاثیر گذار است که به آن ها اشاره می کنیم. اولین فاکتور راحتی است. در سفر با قطار افراد به طور کلی از راحتی بیشتری برخوردارند. می توانند راه بروند، در قطار گشت بزنند، فیلم ببینند، موسیقی دلخواهشان را گوش دهند، بخوابند و یا در رستوران قطار غذای مورد علاقه شان را سفارش دهند. دومین فاکتور امکانات است. با انتخاب قطار لوکوس می توانید امکانات مناسب و احساس راحتی مناسبی را در طول سفر بدست آورید که قطعا در تجربۀ سفر شما موثر خواهد بود. سومین فاکتور مسافت است که در این مورد خاص برای برخی زود رسیدن به موارد فوق ارجحیت دارد، هر چند قطارهای امروزی می توانند مسیرهای مختلف را با حداکثر 200 کیلومتر بر ساعت بپیمایند. چهارمین فاکتور هم امنیت است. بسیاری بر این باورند که شاید با قطار دیر برسیم، اما امنیت بیشتری نسبت به اتوبوس، وسیلۀ نقلیۀ شخصی و هواپیما دارد. اما پنجمین و آخرین فاکتور لذت بردن از سفر است. شما در سفر با قطار می توانید بدون آنکه بابت نوسانات جوی، تصادف، ماندن در ترافیک یا هر مشکل دیگری، تنها از سفرتان لذت ببرید و خاطرات خوشی را تجربه کنید.

بهترین قطار کدام است؟

به صورت کلی، 4 شرکت معتبر ریلی که تحت نظارت راه آهن جمهوری اسلامی قرار دارند در این حوزه فعال هستند که با توجه به نیازتان می توانید بلیط هر کدامشان را به صورت آنلاین از آژانس های معتبر خریداری کنید.

قطار فدک

قطارهای فدک را می توانیم هتل  های 5 ستاره متحرک بنامیم. این قطار دارای 4 کلاس ویژه، بیرینس، اکونومی و عصرانه است. کلاس ویژه شامل ترانسفر رایگان به راه آهن است و امکان استقبال از میهمان با فرش قرمز را دارد. امکان انتخاب نوع غذا در این کلاس برای میهمان وجود دارد. همچنین در کلاس بیزینس 50 درصد تخفیف ترانسفر به ایستگاه راه آهن در نظر گرفته شده و مهمان با انتخاب نوع پذیرایی خودش، می تواند آن را در کوپه خود دریافت کند. در حالت اکونومی، مسافر از کوپه های لوکس بهره میبرد و از شام و نوشیدنی هم برخوردار است. در آخرین کلاس یعنی عصرانه نیز به جای سرو شام، پیش غذا و دسر از وعده های غذایی سبک تری استفاده میشود و نوشیدنی گرم نیز به صورت نا محدود در اختیار مسافر قرار میگیرد.

قطار رجا

شرکت رجا از شرکت های قدیمی کشور است که دارای قطارهای مختلفی برای کاربرهای متفاوت است. قطارهایی مثل پردیس تندرو، سیمرغ، طوس، البرز، صبا، خلیج فارس و ... . قطارهای این شرکت تمام نیازهای مسافرین را پوشش میدهند و برای اطلاع بهتر از شرایط رزور این قطارها میتوانید با پشتیبانی 24 ساعته الی گشت تماس بگیرید.

قطار سفیر

شرکت سفیر با نام کامل ریل آسیا نیز مجموعه ای از چند شرکت قطاری است که به منظور هماهنگی بهتر تمام 11 زیر مجموعه این شرکت احداث شده است. بلیط های این قطار به صورت آنلاین از طریق آژانس های معتبر و یا از طریق ایستگاه های فروش و نمایندگان حاضر در این ایستگاه ها قابل خریداری است.

قطار نورالرضا

این شرکت در سال 1385 به صورت رسمی فعالیت خودش را آغاز کرده و جوان ترین عضو گروه ریلی ایران است. در سه کلاس اکونومی، بیزینس و فرست کلاس خدمات می دهد و در همین مدت نیز با واگن های Vip خدمات خوبی را به مسافرین ارائه داده است. یکی دیگر از ویژگی های قطار نور، سیستم امنیتی ترمز واگن ها است که با برخورداری از تعداد سه دیسک ترمز بر روی هر محور برای بازه سرعتی 160 تا 220 کیلومتر بر ساعت ضریب اطمینان بیشتری را نسبت به واگن های مجهز به دو دیسک ارائه می دهد.

قطار

چه هتلی رزرو کنیم؟

بعد از معرفی قطارهای مختلف و آشنایی با نحوه خرید بلیط آنها، بهتر است کمی هم در مورد هتل های تهران صحبت کنیم و ببینیم بعد از ورود به تهران مناسب ترین هتل ها برای اقامت کدام ها هستند/پ.

هتل در نزدیک ایستگاه راه آهن

هتل پرشیا 2 دقیقاً در محل راه آهت احداث شده و بهترین و نزدیکترین هتل جهت رفع خستگی و انجام امور مختلف پس از پیاده شده از قطار است. با رزور این هتل به راحتی میتوانید با اتوبوس های BRT از راه آهن به تجریش بروید. هتل پرشیا 2 در چند قدمی پارک رازی است که جهت تفریحات خانوادگی گزینه مناسبی محسوب می شود.

هتل های محدوده هفت تیر

هتل مروارید و هتل بلور دو هتلی هستند که از نظر موقعیت جغرافیایی در محدوده میدان هفت تیر قرار دارند و برای انجام امور اداری و تجاری مناسب هستند. اگر اهل هنر هستید، با رزور هتل بلور به خانه هنرمندان و گالری های هنری دسترسی دارید و اگر به مراکز خرید هفت تیر نیاز دارید هتل مروارید انتخاب بهتری است.

هتل های محدوده مصلی تهران

برای اقامت در محدود مصلی تهران می توانید از هتل هویزه و پرشین پلازا استفاده کنید. هتل هویزه در تقاطع نجات اللهی و نزدیک به فروشگاه های صنایع دستی واقع شده و تا مصلی تهران حدود 15 دقیقه فاصله دارد. هتل پرشین پلازا نیز در سهروردی شمالی است و حدود 5 دقیقه تا مصلی تهران فاصله دارد.

هتل های محدوده ونک

خوشبختانه در محدوده ونک هتل های مختلفی در محل واقع شدند. هتل ارم، هتل هما، هتل آپارتمان پردیس، هتل رامتین، هتل نیلو و هتل آپارتمان تاج محل در چند قدمی میدان ونک قرار دارند.

هتل های میدان ولیعصر    

اگر جهت انجام امور دانشگاهی، درمانی و امور اداری به تهران سفر کرده اید و به دنبال هتل هایی در محدوده میدان ولیعصر هستید می توانید از هتل کوثر، هتل تهران، هتل آرامیس، هتل اسپیناس خلیج فارس، هتل انقلاب، هتل حجاب، هتل بولوار، هتل بزرگ 2 و ... استفاده کنید.

هتل های محدوده ولنجک

افرادی که برای تفریح و گردش و استفاده از بام تهران یا تله کابین توچال به تهران سفر کرده اند و یا قصد عظیمت به دانشگاه شهید بهشتی و سالن اجلاس سران را دارند می توانند از هتل بلوط و هتل توچال که در همان محل واقع شدند استفاده کنند. اگر هم هتل بهتری مدنظرتان بود می توانید از هتل استقلال، هتل آزادی و هتل پارسیان اوین استفاده کنید که در فاصله 10 دقیقه از ولنجک قرار دارند.

هتل مناسب در غرب تهران

اگر از علاقه مندان دنیای ورزش هستید و برای دیدن بازی های ورزشی یا انجام مسابقات ورزشی به تهران سفر می کنید و قصد دارید به مجموعه ورزشی آزادی بروید می توانید از هتل آکادمی، هتل المپیک و هتل بستان که در محدود ورزشگاه آزادی هستند استفاده کنید.

هتل مناسب در شرق تهران

برای افرادی که می خواهند به دور از آلودگی و سر و صدای شهر و همراه با خانواده تفریح کنند و یا از جنگل سرسبز سرخه  حصار استفاده کنند، هتل شهر و هتل مارلیک را پیشنهاد می کنیم. هتل شهر در چند قدمی ترمینال شرق قرار دارد و هتل مارلیک در نزدیکی مفتح قرار دارد.

در پایان لازم به اشاره است اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتری دارید می توانید با پشتیبانی 24 ساعته الی گشت سفری مطمئن و آسوده را تجربه کنید.

منبع:  eligasht.com

اطلاعات تماس الی گشت:

تلفن: 0218540

ایمیل:  info@eligasht.com

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

 

کدخبر: 544027 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟