نشانه های که خبر از نیاز به سفر را گوشزد می کنند

بدن، روح و ذهن شما نسبت به خستگی ناشی از استرس کار و زندگی روزمره چگونه واکنش می دهد؟

اگر این نشانه ها را در خود مشاهده می کنید، وقت آن است که خود را به یک سفر و استراحت نسبتا طولانی مهمان کنید.

شما به مسافرت نیاز دارید اگر...

اگر بیش از اندازه نسبت به شغل و اطرافیان خود بدبین شده اید.

روزهایی در سال ممکن است با خود احساس کنید شغل شما دیگر جذابیتی ندارد و کاری که انجام می دهید بی فایده است، دیگر فعالیت ها برای شما هیجانی ندارند و بی حوصله و مختصر پاسخ همکاران خود را بدهید. در این زمان هیچ چیزی به اندازه یک سفر کوتاه شما را از این حالت بدبینی و ناامیدی در نمی آورد.

اگر به طور مداوم سردرد دارید.

مطالعات اخیر نشان می دهند که مسیر های سیگنالینگ درد در مغز، زمانی که شما تحت استرس باشید، حساس تر می شوند و با کوچک ترین تحریکی باعث سر درد می شوند. بنابراین در صورت احساس سردرد منظم و ادامه دار، کار را برای مدتی تعطیل کنید و براب استراحت به یک سفر کوتاه بروید.

اگر خواب شما مختل شده است.

زمانی که شب ها هنگام خواب فکر شما زیاد از حد مشغول است و خواب شما به اختلال دچار شده، بیش از اندازه می خوابید یا بسیار کم خواب شده اید، بهتر است برای مدتی به خود استراحت بدهید. این نشانه ها به شما می گویند که سطح استرس در بدن شما زیاد است و باید برای بازیابی آرامش خود به یک سفر کوتاه بروید.

اگر از نظر جسمی بسیار خسته هستید.

گاهی بدن از لحاظ فیزیکی و جسمی، احساس خستگی شدیدی دارد. در این صورت ممکن است حتی پس از یک خواب شبانه 8 ساعته کامل نیز، علائم خستگی را احساس کند. یکی از رایج ترین تاثیرات استرس بر بدن، بروز علائم خستگی است که شما را بیمار، رنجور و بی حوصله می کند. در چنین حالتی باید از استرس روزانه فاصله بگیرید و برای بازیابی آرامش از دست رفته خود، سفری کوتاه را تدارک ببینید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 462041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟