زیباترین هتل در دل آسیای شرقی+عکس

تفاوت بوتیک هتل با هتل‌های معمول در ابعاد، شکل ظاهری مثل دکوراسیون و همینطور در سطح و کیفیت خدمات بهتر است. البته نمی‌توان گفت همه‌ی بوتیک هتل‌ها بهتر از هتل‌های چند ستاره هستند اما به طور حتم می‌توان چندین بوتیک هتل درجه یک را پیدا کرد که اقامت در آنها رویای هر گردشگری است. اگر می‌خواهید در بهترین بوتیک هتل دنیا اقامت کنید پس باید به بالی اندونزی سفر کنید.

بهترین بوتیک هتل دنیا

هتلی به نام Awarta Nusa Dua Luxury Villas & Spa در یک بررسی و نظرسنجی که توسط «the Boutique Hotel Awards» انجام شد به عنوان بهترین بوتیک هتل دنیا انتخاب شده است. اگر کنجکاو هستید که چرا این بوتیک هتل به عنوان بهترین انتخاب شده است پس به خدمات و نظرات اقامت‌کنندگان آن توجه کنید.

مسافرانی که برای اولین بار به Awarta Nusa Dua رفتند از کیفیت خدمات و اسپای آن تعریف می‌کنند و آنهایی که برای چندمین بار در اینجا اقامت داشته‌‌اند و نظرات خود را درباره‌ی آن نوشته‌اند، بیشتر از تزئینات و زیبایی‌های بوتیک هتل تعریف می‌کنند. راهروهای ساخته شده با بامبو، استخر، درخت‌های فرانگی پانی در هم تنیده و ۴ درخت بونسای با عمر بیش از ۱۰۰ سال از مواردی هستند که گردشگران در نظرات خود به آنها اشاره کردند.

این بوتیک هتل زیبا از ۱۴ خانه ویلایی تشکیل شده است که از نوع یک اتاق‌خوابه تا ویلای رویال، قابل انتخاب هستند. همه‌ی ویلاها دارای لوازم حمام از برند بولگاری هستند، خدمتکار به صورت ۲۴ ساعته، سرویس پاشویی برای خوشامدگویی در ابتدای ورود، میوه‌های تازه و صبحانه در داخل ویلا از ویژگی‌های دیگر بهترین بوتیک هتل دنیا است.

این بوتیک هتل دارای دو رستوران است که یکی غذاهای محلی بالی و غذاهای غربی را سرو می‌کند و دیگری رستوران چینی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444219 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟