تجربه ای متفاوت برای صرف غذا در سنگاپور

غذا خوردن در هوای آزاد عالی است، البته در هوای گرم و مرطوب سنگاپور، مردم معمولاً غذا خوردن در فضاهای سرپوشیده را ترجیح می دهند. خوشبختانه یکی از رستوران های مدرن سنگاپور به نام سامرهاوس (Summerhouse) با ساخت سه آلاچیق گنبدی شکل با تهویه ی هوشمند در باغ این رستوران، راه حلی برای این مشکل پیدا کرده است.

هر یک از این آلاچیق ها هشت نفر ظرفیت داشته و این سازه های گنبدی شکل با تهویه ی هوشمند، نور ملایم و سیستم صوتی مدرن تجهیز شده اند. مهمان های رستوران می توانند از بین سه نوع دکوراسیون اسکاندیناویایی، بوهمیایی (کولی وار) و راحتی برای چیدمان این آلاچیق ها یکی را انتخاب کنند.

در این آلاچیق ها نباید منتظر غذای سبک و حاضری باشید، به جای آن از مهمان ها با غذاهایی لوکس و بسیار تازه مانند شاه میگوی زغالی همراه با ترخون، کاسنی و لیموی انگشتی، یا خوراک بادمجان مراکشی همراه با پنیر برگرفته از شیر بز، تره فرنگی، گشنیز و نان تست پذیرایی می شود. مواد اولیه ی تمام غذاها به صورت روزانه از بازار Store ماهی فروشان و کشاورزان محلی تهیه می شود؛ گیاهان و سبزیجات هم در باغِ رستوران به عمل می آیند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 373296 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟