سفر به این کشور برای همیشه در ذهن تان باقی می ماند

اگر می خواهید سفری بی نظیر و تفریح خوبی داشته باشید که مناظر فراموش نشدنی آن برای همیشه در ذهن شما باقی بماند,حتما سفری به ایسلند داشته باشید.ایسلند یکی از کشورهای قاره ی اروپا می باشد که مکان های دیدنی و تفریحی زیادی دارد.

یکی از خاص ترین زیبایی ها در ایسلند ,مخصوص زمستان است,این زیبایی که با نورهای شفق آسمان در زمستان ها بسیار منظره ی زیبایی را بوجود می آورد که بسیار زیبا است.برای دیدن و تماشای این نور باید ماه سپتامبر تا مارس را برای سفر انتخاب کنید.

یکی از مکان های توریستی که گردشگران زیادی در ایسلند به خود جذب کرده است,چشمه های آب گرم این کشور می باشد.چشمه آب گرم ” Blue Lagoon” واقع در جنوب غربی ایسلند از پر بازدید ترین چشمه های آب گرم ایسلند می باشد.

غارهای یخ زده و یخچال های طبیعی در ایسلند از جاذبه های این کشور می باشد که شما بعد از سفر به ایسلند می توانید به تماشای آنها بروید و گشت و گذار متفاوتی نسبت به سایر مکان های دیدنی جهان داشته باشید.

معروف ترین چشمه آب گرم ایسلند Strokkur نام دارد.این چشمه تقریبا هر ۸ الی ۱۰ دقیقه فوران می کند و ۱۵ تا ۳۰ متر از زمین بالاتر می رود.

آبشار خدایان ایسلند از مکان های تفریحی و دیدنی بسیار قدیمی است که در سال ۹۹۹ این نام بر روی این آبشار بر اثر این که,مردی که دین مسحیت در ایسلند اعلام کرده بود , در آن زمان مجسمه ای در آب انداخته بود که بعد از آن به اسم آبشار خدایان معروف شد.

با برنامه ریزی صحیح در شهر ایسلند توانسته اند منازل پایتخت این کشور,Reykjavik بسیار صحنه ی زیبایی بوجود بیاورند. منظره خانه های رنگارنگ در پایتخت ساحلی این کشور ,منظره زیبایی بوجود آورده اند که همه ی گردشگران را متاثر کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370523 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟