در سفر به بارسلونا این جاذبه های هیجان انگیز را از دست ندهید

” پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر کاتولنیا و بعد از مادرید پرجمعیت‌ترین شهر اسپانیاو مهمترین بندر این کشور است. جمعیت شهر بارسلون ۱٫۶۲۱٫۵۳۷ در منطقه‌ای به وسعت ۱۰۱٫۴ کیلومتر مربع و منطقه شهری بارسلون بدون احتساب حومه در منطقه‌ای به وسعت ۸۰۳ کیلومترمربع بیش از ۴٫۲۰۰٫۰۰۰ نفر است.”

۱-موزه ملی کاتالونیاموزه هنر کاتالونیا یکی از جاذبه های توریستی بارسلونا است.این موزه در سال ۱۹۲۹ (حدودا ۹۰ سال پیش)ساخته شده است که محلی برای برگذاری نمایشگاه های بین المللی بوده است.ولی در سال ۹۰ دهه میلادی به موزه تبدیل شد.(حدود ۲۵ سال پیش).

این موزه حتی از مجسمه و نقاشی های داخل آن هم جذاب تر است!عجب،به این معنی اینکه مهمانان این موزه از ساختار خود موزه بیشتر لذت میبرند تا مجسمه و نقاشی های داخل آن!.

باید توجه داشت که قبلا این ساختمان قصر بوده است.

این موزه جزو موزه های محبوب اسپانیا است.

۲-پارک گوئل

پارک گوئل،شامل عناصر معماری است ،در تپه ال کارمل در منطقه گراسیا بارسلون واقع شده است.و این بوستان توسط معمار نامی کاتالان، آنتونی گائودی در بین سال‌های ۱۹۰۰ تا ۱۹۱۴ ساخته شده.

۳-قصر موسیقی کاتالان

قصر موسیقی کاتالان یک تالار موسیقی است که توسط لوییز دومانچه ای مونتانر ساخته شده است.ساخت این تالار ۳ سال طول کشید (از سال ۱۹۰۵ تا ۱۹۰۸)و در تاریخ ۹ فوریه ۱۹۰۸ افتتاح شد.

۴-موزه پیکاسو

موزه پیکاسو یکی از بهترین جاذبه های توریستی است،بزرگترین اثار از مجموعه پیکاسو است.این موزه شامل آثار هنری این نقاش معروف است و به همین دلیل از جمله محبوب ترین و پر بازدیدکننده ترین موزه های بارسلونا به شمار می رود.

۵-کلیسای ساگرادا فامیلیا

ساگرادا فامیلیا نام یک کلیسا در بارسلونا است که علاوه بر مکان مذهبی بودن، از جاذبه‌های گردشگری را داراست.این کلیسا از سال ۱۸۸۲ در حال ساخت بوده و پیش بینی میشود که تا سال ۲۰۲۶ هم تمام نخواهد شد!(چه جالب).سازنده این کلیسا آنتونیو گائودی است که ۱۵ سال اخر عمر زندگی اش را صرف ساخت این کلیسا کرد.

۶-اکواریوم

آکواریوم یکی از مکان هایی است که شهر بارسلونا را قشنگ تر و زیبا تر کرده است.در این آکواریوم انواع حیوانات و جانوران آبزی را می توان یافت.بیشتر جذابیت ان این است که مردم وارد تونلی میشوند که با شیشه در مقابل ورود اب محافظت میکنند و نزدیک حیوانات ابزی میشوند.

۷-باغ وحش

فضا و محیط این باغ وحش به گونه ای طراحی و ساخته شده است که حیوانات تصور می کنند در محیطی طبیعی همچون جنگل زندگی می کنند.

۸-پارک تفریحی پورتا ونتورا

سالانه ۴ میلیون نفر از این پارک دیدن می‌کنند. پارک پورتاونتورا همچنین به گردش‌گران پیشنهاد امتحان فیوریس باکوی را نیز می‌دهد؛ رولرکاستری به سرعت ۱۳۵ کیلومتر بر ساعت، ملت را بالا و پایین می‌برد و سریع‌ترین رولرکاستر اروپا محسوب میشود.

۹-سواحل جذاب بارسلونا

اینطور که میگویند لقب بهترین ساحل شهری دنیا به بارسلونا تعلق گرفته است.امنیت شما تا حدی تضمین شده است،غریق نجات!.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 359494 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟