در سفر به کانادا در فستیوال نور شرکت کنید

هر کسی با شنیدن نام کانادا، ناخودآگاه به کشوری سردسیر در شمال آمریکا فکر می کند. اگرچه این تصور تا مقدار زیادی به واقعیت نزدیک است ولی واقعیت این است که کانادا به عنوان دومین کشور بزرگ دنیا، مناطق گرمسیری نیز دارد که می توانید در آن ها تعطیلات خاطره انگیزی را سپری کنید. کانادا که یکی از مهاجرپذیر ترین کشورهای جهان است، سالانه پذیرای میلیون ها مهاجر است که باعث غنی تر شدن فرهنگ این کشور شده اند. در تور کانادا شما می توانید علاوه بر لذت بردن از هنر Art و فرهنگ کانادا، از جاذبه های توریستی معروف کانادا نیز دیدن نمایید. آبشار نیاگارا که در مرز بین کانادا و آمریکا قرار دارد، تنها یک ساعت با تورنتو فاصله دارد و شما می توانید ضمن اقامت در کانادا از این آبشار معروف نیز دیدن نمایید؛ همچنین ورزش Sport های زمستانی مانند اسکی در کانادا بسیار طرفدار دارد و می توانید با حضور در پیست های این کشور، که در دنیا زبانزد هستند، لحظات بی نظیری را تجربه کنید.

اگر شما هم دوست دارید لذت سفر به کانادا و گردش در طبیعت بی نظیر آن را کسب کنید، باید از دو سه ماه قبل برای اخذ ویزای توریستی کانادا اقدام نمایید. نیلگام سفر با برگزاری تور کانادا، علاوه بر ارائه خدمات تور، اقدام به اخذ ویزای تضمینی کانادا برای شما می نماید تا شما بتوانید بدون دغدغه برای سفر خود برنامه ریزی کنید.

فستیوال نور کانادا

تا زمانی که در فستیوال نور کانادا (Celebration of Light) شرکت نکنید نمی توانید لذت واقعی آتش بازی را تجربه کنید. این فستیوال که از معروف ترین جشن های کانادا در تابستان است، 3 روز آخر ماه جولای در ساحل انگلیش بی (English Bay) برگذار می شود و آسمان این ساحل را نورانی می کند. هر سال تیم هایی از 3 کشور در این فستیوال مسابقه می دهند و همزمان با نواختن موسیقی، مهارت خود در آتش بازی را به بینندگان نشان می دهند. برنامه ها هر شب همزمان با غروب خورشید، به محض نواخته شدن موسیقی مخصوص فستیوال شروع می شود و تا پاسی از شب ادامه پیدا می کند. قبل از رقابت تیم های اصلی، گروه های محلی در این ساحل به بازی و سرگرمی Hobby می پردازند تا بتوانند بینندگان را سرگرم کنند. برای شرکت در این فستیوال کافی است وسایل خود را برای یک پیک نیک شبانه جمع کنید و به ساحل بروید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 339981 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟