گردش رایگان در آمستردام

تور رایگان  آمستردام هر روز از ساعت 11:15 از میدان Dam آغاز می شود و معمولا تا ساعت 1:15 ظهر طول می کشد. . در این تور از جاذبه هایی نظیر کاخ سلطنتی ، خانه آن فرانک و بسیاری از جاذبه های دیگر بازدید می شود.اگر علاقه مند به موسیقی هستید می توانید ناهار خود را همراه با یک کنسرت رایگان میل کنید. بخصوص اگر بین ماه های سپتامبر تا ژوئن به این شهر می روید  روز چهارشنبه ساعت 12:30 ظهر به سالن کنسرت Concertgebouw بروید و یک کنسرت زنده را به صورت رایگان ببینید. این کنسرت معمولا 30 دقیقه طول می کشد .یکی از مشهورترین پارک های  آمستردام ، پارک زیبا و دیدنی واندل ( Vondelpark ) است. شما می توانید در این پارک قدم بزنید یا به دوچرخه سواری بپردازید یا فقط روی چمن ها یا نیمکت کنار دریاچه بنشینید و استراحت کنید.
 قایق سواری متفاوت در آمستردام را از قایق هایی که پشت ایستگاه سنترال قرار گرفته اند تجربه کنید .این قایق ها مانند قایق های دیگر شما را به روی کانال های شهر نمی برد بلکه مسیری متفاوت را به جاهایی می رود که کمتر کسی دیده است. این قایق های رایگان معمولا ده دقیقه روی آب هستند اما شما می توانید از آنها بپرسید که کدامیک مسیر بیشتری را طی می کنند. می توانید از آنها بخواهید حتما شما را به شرقی ترین نقطه به نام Buiksloterdijk ببرند که هم زیباتر است هم طولانی تر. این قایق ها بین ساعت 6.30 صبح الی 6 عصر فعال هستند.
آمستردام تعداد زیادی پارک دارد که هر یک جذابیت منحصر به خودشان را دارند. اگر از موزه ون گوگ دیدن کرده اید در کنار موزه می توانید فضای سرسبز وسیعی را بیابید که جای مناسبی برای ریلکس کردن است.
 بگینهف ( Begijnhof )  را باغ مخفی توصیف می کنند ، بگینهف جای مناسب برای فرار Escape از سر و صدای شهر است. این حیاط وسیع و پنهان توسط کلبه هایی احاطه شده است که از قدیمی ترین خانه ها در آمستردام است. در بگینهف می توانید فضایی سرسبز و زیبا را بیابید همچنین یک کلیسای قدیمی نیز در آن ساخته شده است. این منطقه بین ساعت 9 صبح الی 5 عصر برای بازدید عموم به صورت رایگان باز است.
جردان یکی از مشهورترین مناطق شهر آمستردام است که امروزه بیشتر خانه دانشجویان ، هنرمندان و استادان جوان است. اما در عین حال در آن کافه ها و رستوران های متعددی یافت می شود که چه در طول روز چه شب بازدید از آن لذتبخش خواهد بود. یکی از مشهورترین میادین شهر آمستردام میدام Museumplein است که در آن می توانید نشان معروف I Amsterdam را بیابید. این علامت بزرگ یکی از نمادهای مشهور این شهر است. حتما بسیاری از مردم را خواهید دید که روی یکی از حروف این نشان نشسته اند و عکس می گیرند ، حتی اگر فکر کنید خیلی کلیشه ای است ، اما یادگاری جذابی خواهد بود.
خیابان 9 یا De Negen Straatjes یکی از خیابان های محبوب مردم شهر آمستردام است که در کنار یک کانال آب قرار گرفته است. در این خیابان پرشور می توانید به خرید کردن بپردازید ، از خرید پنیر گرفته تا عروسک و لباس ، همه چیز را می توانید در این خیابان بیابید. حتی اگر پولی برای خرید هم نداشته باشید ، قدم زدن در این خیابان به خودی خود جذاب است .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 319911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟